Michael Jackson's ''tweelingbroer''?

frogh777frogh777 Posts: 711
edited October 2010 in Different Languages
om te voorkomen dat er een hele ophef ontstaat over dit onderwerp, maak ik deze thread gewoon bij de ''Holland'' gedeelte..
ik had een vraagje:
ik heb aantal foto's kunnen vinden op internet. Michael jackson en de familie in Jamaica met Bob Marley. Nou keek ik ff heel goed, en ik herkende Michael Jackson. Maar toen keek ik nog eens, zag ik (namens mij) opeens 2 MJ's daar zitten! nou ben ik een persoon die hele situatie met MJ niet vertrouw. Het kan zo zijn dat hij gewoon hele tijd een tweelingbroer(tje) heeft gehad. ik heb MJ omcirkelt met een ZWARTE lijn. en de persoon waarover ik twijfelde, heb ik met ROOD omcirkelt. wat denken jullie?

Comments

  • frogh777frogh777 Posts: 711
    om te voorkomen dat er een hele ophef ontstaat over dit onderwerp, maak ik deze thread gewoon bij de ''Holland'' gedeelte..
    ik had een vraagje:
    ik heb aantal foto's kunnen vinden op internet. Michael jackson en de familie in Jamaica met Bob Marley. Nou keek ik ff heel goed, en ik herkende Michael Jackson. Maar toen keek ik nog eens, zag ik (namens mij) opeens 2 MJ's daar zitten! nou ben ik een persoon die hele situatie met MJ niet vertrouw. Het kan zo zijn dat hij gewoon hele tijd een tweelingbroer(tje) heeft gehad. ik heb MJ omcirkelt met een ZWARTE lijn. en de persoon waarover ik twijfelde, heb ik met ROOD omcirkelt. wat denken jullie?

  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Hmmmmm, ik weet het niet. Het is zo lastig te zien met die hoed op z'n kop...

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Hmmmmm, ik weet het niet. Het is zo lastig te zien met die hoed op z'n kop...
    ja daarom ook. ik vind het ook ff lastig. maar ze hebben allebei even lang haar. behalve dat de een hoed op heeft.. zou die het expres gedaan hebben. zodat ze toch verschillen hebben.
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Nog even een keertje gekeken, en is het Marlon niet? Daar lijkt het wel op namelijk.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • DoDo Posts: 850
    Ja, ik ben het met Souza eens, het is Marlon (met het hoedje) en die met het groene shirt in de eerste foto is Jermaine.
Sign In or Register to comment.