BNN BRENGT EXCLUSIEF VERHAAL JACKSON’S DR. MURRAY

MorgensternMorgenstern Posts: 54
edited November 2011 in Different Languages
De documentaire van Conrad Murray zal 19 november te zien zijn bij BNN.<br /><br />http://sites.bnn.nl/page/pers/archief/77539

Comments

  • Had mijn post gewijzigd. <br /><br />De documentaire is al op te zien, maar heb hem nog niet bekeken. Ga het 19 november wel kijken. <br /><br />Liefs
  • DoDo Posts: 850
    on 1321118618:
    <br />Had mijn post gewijzigd. <br /><br />De documentaire is al op te zien, maar heb hem nog niet bekeken. Ga het 19 november wel kijken. <br /><br />Liefs<br />
    <br /><br />Hé Morgenstern, welkom op het forum!<br />Hoop dat je je weg een beetje kunt vinden in de véééééle onderwerpen hier!<br />Bedankt voor de tip, ik heb de docu op youtube ook al bekeken, maar uiteraard kijk ik 'm ook op tv, en dan moet mijn man VERPLICHT van mij meekijken!! Misschien dat ie dan ein-de-lijk eens gaat zien wat wij hier al lang weten!<br />
  • Dankjewel Do.<br />Haha, inderdaad veel onderwerpen hier op het forum, ben dus druk aan het lezen.<br />Ben benieuwd wat je man van de documentaire vindt.
  • <br />Bedankt voor de tip! Ik ben er helaas morgenavond niet, maar ik kijk 'm zeker op 'uitzending gemist'. <br /><br />en welkom op het forum :)<br /><br />Liefs
  • NyukiNyuki Posts: 70
    Bedankt voor de tip "Morgenstern". <br /><br />Ik zal de dvd speler standby zetten, ga morgen voor het eerst Kur op muziek rijden met mijn paard, ben dus niet thuis.<br /><br />O ja, voor ik het vergeet......welkom op het forum.<br /><br />Nyuki  :D
  • Dankjewel, Nyuki en everlastinglove_Mj!<br /> Succes met de Kur Nyuki! <br />
  • Misschien handig om de link van uitzending gemist hier te plaatsen?<br />Voor het geval iemand anders de uitzending mist.
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik ga morgen ook kijken (voor het eerst) en zet mijn hoax-bril er bij op. <br />Ik had al ergens iets gelezen over Murray voor de spiegel (Man in the Mirror) en ook dat een van de advocaten (Flannagan dacht ik) het over Murfey had in plaats van Murray. Ben benieuwd.<br /><br />Welkom trouwens Morgenstern.<br /><br />
  • Voor degene die de documentaire gemist heeft of nog eens wil zien.<br /><br />http://sites.bnn.nl/page/fs/michaeljackson
Sign In or Register to comment.