Mj's moeder kocht kampeerspullen 26 juni?

Missyb007Missyb007 Posts: 727
edited January 1970 in Different Languages
Heey vriendjes en vriendinnetjes! (lol)
Ik heb even een nieuwe thread aangemaakt voor dit onderwerp anders loopt alles zo door elkaar heen he <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
ALs iedereen eventjes zijn of haar post over dit onderwerp hier nogmaals in zou willen zetten zou ik dat wel heel erg lief vinden <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

Liefs

Comments

  • Hey <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> dit is wel eens fijn on het nl:P het engels wordt me sosm even to much:P
    Ja dat vond ik trouwens heel raar dat ze dat deed btw tmz heeft het 28 juni gemeld

    <!-- m -->http://www.tmz.com/2009/06/28/katherine ... t-target/5<!-- m -->
  • Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!
  • Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!

    This is dutch no german <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!

    This is dutch no german <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Oh ik haat dat zo lol!... ik zag laatst op een of andere website ging over de dansers van this is it en er stond letterlijk: Timor from Germany <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->
  • Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!

    This is dutch no german <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->


    <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> I told you I had no idea...sorry, saw the devil face in the post after yours, meant no offence. Namaste
  • Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!

    This is dutch no german <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->


    <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> I told you I had no idea...sorry, saw the devil face in the post after yours, meant no offence. Namaste

    Haha it's okay honey! I just said: I hate it when people think we're German, and that I saw a post on a website the other day and it mentioned : Timor Steffens, Germany aargzh <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: --> LOL!

    I know I know.. Dutch and Deutsch sounds a like.. but please do not say we are german:( haha WE ARE BETTER:P lol
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Really??? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Just kidding, I have no clue what you said! My 13 yr old son just brought home all A's and B's on his report card except one D- which is in German class!!!!!

    This is dutch no german <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Oh ik haat dat zo lol!... ik zag laatst op een of andere website ging over de dansers van this is it en er stond letterlijk: Timor from Germany <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->


    Timor is van ONSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Hé goed dat je er een nieuw topic van hebt gemaakt Missy ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Ik ben ook blij dat het filmpje weer terecht is.

    We weten nu dat het klopt dankzij het artikel erover van TMZ.
    Ze is daar dus 27 juni geweest.

    Vraag blijft natuurlijk wat er zo belangrijk aan slaapzakken was dat ze dat helemaal zelf ging doen en niet iemand anders ervoor op pad stuurde. Ze had nog geen 48 uur na Michael's "dood" toch wel andere dingen aan haar hoofd zou je denken als moeder zijnde.
    Ik vind dit te bizar voor woorden eigenlijk ... <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Loes, je hebt helemaal gelijk. Ik vraag me af wie er zou gaan kamperen, en waar...
    Ik krijg geen hoogte van Katherine, ze zag er zoooo aangeslagen uit op bepaalde foto's en filmpjes, vooral bij de begrafenis. Maar dan wel 2 dagen na zijn dood doodleuk gaan shoppen? Ik snap het niet....
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik kan me er gewoon helemaal niets bij voorstellen dat je 2 dagen na de dood van je zoon gaan winkelen voor slaapzakken...... Daar klopt echt niets van hoor!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Weet je dat ik af en toe het gevoel heb dat mijn hoofd gaat ontploffen, van al die 'rare' dingen? Ik kan de hele dag aan niks anders denken...
  • Weet je dat ik af en toe het gevoel heb dat mijn hoofd gaat ontploffen, van al die 'rare' dingen? Ik kan de hele dag aan niks anders denken...

    Ik ken het gevoel, sochtends als ik wakker word is het bijna alsof me laptop me roept "KOMMAAR KOMMAAR KOMMAAR je weet dat wilt kijken of er alweer nieuwe ontwikkelingen zijn in de hoax zaak" haha
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ooohhhh hou op... Ik zit ook ELK moment van de dag op internet als het even kan...
    Het is zo erg dat mensen in mijn omgeving zeggen dat ik met niks anders bezig ben dan met Michael...

    En zelfs 's nachts laat het me niet los hahahaha!
  • Ooohhhh hou op... Ik zit ook ELK moment van de dag op internet als het even kan...
    Het is zo erg dat mensen in mijn omgeving zeggen dat ik met niks anders bezig ben dan met Michael...

    En zelfs 's nachts laat het me niet los hahahaha!

    OOK dat ken ik! vooral mijn vriend loopt dr wat om te "zaniken" haha
    hij zegt steeds wat doe je? ik zeg ik zit te surfen enzo hij zegt: je zit zeker weer op DAT forum.. aargzh soms.. mannen .. <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Hier net zo ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Al 5 maanden ben ik constant met hem bezig.
    Op internet doe ik weinig anders. In het begin keek ik alleen maar filmpjes en sloeg honderden foto's op. Later ging ik op forums lezen en ik denk ergens in augustus dat ik de hoax-forums vond. Toen was er echt geen houden meer aan. Eerst dacht ik dat die mensen gek waren geworden, maar ik ben uit nieuwsgierigheid toch gaan lezen en langzaam maar zeker ging ik ook beseffen dat er te veel niet klopte en dat hij misschien echt wel in leven was nog. Dus weer alle filmpjes gekeken met vreemde dingen, alle clues gelezen, pffff. Je kop gaat er echt van omlopen .... <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> Maar hoop doet leven zeggen ze en ik hoop het ook zo dat het echt waar is.
    Ik blijf wel zitten op 50/50, omdat ik werkelijk niet begrijp hoe hij dit voor elkaar kon krijgen als het zo is. Vooral dat er zoveel mensen van op de hoogte moeten zijn en dan toch iedereen zijn mond kan houden. Onbegrijpelijk eigenlijk. Dat zit me reuze dwars dus.
    Mijn man is gelukkig ook altijd fan geweest, dus die maakt het niet uit als ik weer met Michael bezig ben, dat scheelt .... <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> Hij denkt na wat ik hem heb verteld ook dat hij nog in leven kan zijn.

    2ebaamu.jpg
  • KukiKuki Posts: 346
    Wat fijn Loes dat ie het ook gelooft! mijn man denkt dat ik gek ben hahahaha maar hij kan er mee leven!
  • dvdg1dvdg1 Posts: 47
    oh wat heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben die als het ff kan achter de pc zit!!! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
    Mijn hubby blijft zeggen dat ie dood is maar hij kan nu wel lekker ieder avond sport kijken <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->
    ene wat Katherine betreft, ik zou de ogen uit mn kop janken als een van mijn kinderen zou komen te overlijden!!!!
    En wat moet ze i.d.d. met slaapzakken, heeft ze thuis geen dekbedden voor MJ zn kids?
    L.O.V.E.
  • Mijn vriend (die mij continu een beetje uitlachte van je bent gek hij is gewoon dood klaar punt einde discussie) vroeg me laatst ineens naar hoax filmpjes op Youtube <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: --> dus ik als een speer naar hem toegerend hebben we met zen 2en death of a moonwalker en JonellStarTV filmpjes bekeken en hij zei nou eigenlijk.. ja.. als het zo zou zijn zou het echt mijn held zijn ... tis dat ik op me stoel zat want ik zou zweren dat ik anders omgeflikkerd was haha!
    Alleen nu issie weer een beetje zo van nou het kan niet hoor hij moet wel dood zijn.... bla bla .. hij is dus een twijffelaar! lol
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Mijn vriend is geen fan, maar zei wel meteen de dag na zijn dood, dus 26 juni, dat hij wellicht nog zou leven en alles in scene heeft gezet.

    En ach ja, hij is er inmiddels aan gewend dat ik niks anders doe dan 'Michaelen' op internet.
    Foto's kijken, filmpjes kijken (vooral sexy filmpjes <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> ) hoaxen, hyven, alles heeft met Michael te maken <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Sexy filmpjes? Wie jij MJJ? Nee toch???


    Woehahahahahahahaha <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Turt <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • Gelukkig is 1 van mijn beste vrienden ook een mj fan en kan ik daar alles tegen vertellen:)
    Hij vind het zelf ook vaag en zeg telkens tegen hem dat ik hem het forum nog is laat zien maar er is ZO veel INFO dat het bijna onmogelijk is LOL Maar hij vind ook dat er iets niet klopt dus <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    We zijn samen naar TII want de rest van mijn vrienden vinden het maar niks en kijken soms verveeld als ze langskomen of bij mij in de auto zitten en MJ staat weer eens op haha <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • kheb hier nog een foto van de lieftallige katherine aant shoppen op 26 juni <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    0628katherinejacksoninf.jpg
  • Mijn vriend is geen fan, maar zei wel meteen de dag na zijn dood, dus 26 juni, dat hij wellicht nog zou leven en alles in scene heeft gezet.

    En ach ja, hij is er inmiddels aan gewend dat ik niks anders doe dan 'Michaelen' op internet.
    Foto's kijken, filmpjes kijken (vooral sexy filmpjes <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> ) hoaxen, hyven, alles heeft met Michael te maken <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->

    Ah mijn vriend zei gisteren weer iets dat ik dacht ja wat wil je nou wel of niet geloven dat ie wel of niet leeft <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> hij zag plaatjes van Murray (van het youtube filmpje en die dag dat hij naar de rechtzaal ging) en hij zei meteen nouja die murray op dat filmpje is vast een ander die doet alsof ie hem is en die in die rechtzaal is vast de echte WANT KIJK MAAR NAAR DIE OGEN DIE ZIJN VERSCHILLEND
    haha soms sta ik echt van die gozer van me te kijken
  • RavenRaven Posts: 709
    Erg raar inderdaad, shoppen in een campingwinkel als je zoon net zou zijn overleden, vooral als je zo close was als hun. En dan niet zomaar winkelen om de zorgen te vergeten, maar uitgerekend een campingwinkel. Net zoals de familie vlak erna persoonlijke dingen uit de villa heeft gehaald, zoals zijn lakens en pc.
Sign In or Register to comment.