Jack5ons op RTL4

Missyb007Missyb007 Posts: 727
edited January 1970 in Different Languages
<!-- m -->http://www.tvgids.nl/artikel/33526/Kijk ... _Jacksons/<!-- m -->

Wij kunnen nu ook meekijken!
Kijken of wij ook interessante dingetjes ontdekken..
Klinkt dat goed of niet?

Trouwens ..over tv gesproken heeft iemand alweer iets gehoord over "Move Like Michael Jackson" op SBS6?...ik hoorde dat de winnaar tijdens het Tribute Concert dit jaar in Londen mocht optreden maar aangezien dat afgezegd is..
Iemand?

kuss!
«13

Comments

  • MJFOREVERMJFOREVER Posts: 213
    Ik weet niet of ik wel ga kijken of niet <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->

    Over dat sbs programma was volgens mij al een topic maar weet niet zeker maar volgens mij ging het wel weer door heb echt geen idee:P
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Ik ga wel kijken maar kep al stukkies gezien op YT <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> Ik ga alleen kijken of er nog 'interessante' dingen tussen zitten over de hoax <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    En over sbs6. Geen idee :S Er wordt wel gewoon al opgenomen voor het programma maar kweet niet wanneer het wordt uitgezonden. En de hoofdprijs wordt idd nog maar de vraag <!-- s:P -->:P<!-- s:P -->
  • MJFOREVERMJFOREVER Posts: 213
    Dutchiesssssss opgelet JACKSON 5 is NU bezig voor de geen die het willen zien.
    Ik kijk een klein stukje want er is even niks op tv en atwt komt pas over 15 minuten dus.
    Ik vond het maar niks dat een van de jackson ging huilen maar toen ging hij opeens lachen en zei snel zal ik mijn broer weer zien of iets in die termen best raar <!-- s:P -->:P<!-- s:P -->
    Maar ik vind het toch niet fijn om te kijken al wil ik het aan de ene kant wel zien, denk dat ik bang ben iets te zien, bang voor het idee dat mj echt dood is <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Kep het helemaal gekeken <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> van half 10 to half 12!! wtf!! <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> Jonge, toen zo'n bro ging huilen om Michael's dood moest ik gewoon lachen. Zo nep vond ik het <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> Zelfs mn moeder vond het nep!
  • SeldaSelda Posts: 21
    bedankt voor de info
  • Hoi

    Ik heb het ook gezien gisteren, maar ik heb nu wel zoiets van...eh...miss is ie wel echt dood....
    Ik weet niet, ik heb er een rot gevoel over.
    Dat huilen van Jackie...geen tranen weer he...En inderdaad dat ie zei, ik ben niet bang om dood te gaan, ik zal hem zeer snel weer zien...?? Das wel weer erg raar hoor. Gaat ie snel dood dan pfff <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->
    Jermaine ook weer huilen zonder tranen...
    Ik vind Marlon wel een leuke vent, erg grappig!
    Maar ja, ik zit nu wel weer op mijn meer procent dat ie echt dood is....grrrr...word gek van mezelf.

    Dat sbs programma word in maart uitgezonden. Er zijn 2 winnaars zeiden ze (gister was dat geloof ik) die ergens mogen optreden, ze zeiden niets over london, maar nu zie ik op de sbs site dat er 1 winnaar is en dat die gaat optreden in london...hadden ze zeker een vergissing gemaakt, overal staat het dat degene naar london gaat.

    <!-- m -->http://www.sbs6.nl/web/show/id=664763/l ... page=73941<!-- m -->

    O ja timor en jermaine zitten dus ook in de jury, volgens mij vanuit america, niet live.

    En over murray....ik ben gewoon bang dat ie wel opgepakt word...dan is het voor mij gedaan mocht dat gebeuren, dan is het einde hoax.... <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
    <!-- m -->http://www.shownieuws.tv/web/show/id=18 ... tid=131564<!-- m -->

    Ik had al een rot week, nu ook nog een rot weekend....bah!!!!

    Kijken jullie vanavond nog naar het rtl4 programma?

    Groetjes.
  • LoesLoes Posts: 612
    Vanavond neem ik die show wel op en kijk het dan snel zonder reclames daarna.
    Ik doe het puur uit nieuwsgierigheid, want ik kan die kwal van een Albert wel schieten.

    De Jacksons heb ik gisteren wel helemaal gezien en me eerlijk gezegd geërgerd als een gek. Er zaten geen clues in, althans er is mij niets opgevallen.
    Ik vind die broers helemaal niets, ze proberen nog steeds op het succes van Michael te teren. Zonder Michael waren ze altijd maar een middelmatig bandje geweest.
    Stelletje golddiggers in mijn ogen en Jermaine kan janken op commando.

    Ik ben wel benieuwd naar die laatste aflevering die morgen (dacht ik) ik Amerika wordt uitgezonden. Het schijnt dat ze dan komen met een enorme verrassing. Wat zou dat kunnen zijn????? Als het over hunzelf gaat, dan heb ik een emmertje nodig ... <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Dingen die me opvielen tijdens deel 1:
    * Het is voor zijn dood opgenomen, en toch wordt veel over zijn dood gepraat
    * Michael wordt vrijwel niet genoemd (behalve zijn dood) en komt er ook niet in voor, ze gaan dus met z'n vieren door als de J5.
    * De tabloids worden de hele tijd afgekraakt, en er wordt benadrukt dat Michael onschuldig is
    * Jermaine draagt een shirt met Ireland erop
    * Marlon een pet met FBI erop
    * Jermaine draagt shirt met Bahrein erop
    * De verklaring van Jermaine waarom hij bij Motown bleef, en dan met name de neptranen
    * Naar mijn idee is het allemaal gespeeld, en Katherine heeft laten zien goed te kunnen acteren
    * Wat me ergerde is dat telkens herhaald werd dat Michael en Janet hun succes aan de J5 hadden te danken. Ze vergeten er even bij te zeggen dat Michael de J5 tot een groot succes heeft gemaakt. Volgens mij was het Jermaine die dit de hele tijd benadrukte, en ik moet zeggen dat mijn beeld van JerKmaine er niet beter op is geworden. Ik vind hem jaloers, afgunstig, arrogant, hij is iemand die alle credits wil verdienen.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    10 januari is in Amerika de aflevering waar fans vragen kunnen stellen geloof ik, ik dacht dat de 17e de laatste uitzending was.
  • KukiKuki Posts: 346
    Nou laat ik het zo zeggen: het was een leuk toneelspel.....
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik ben benieuwd morgen, ik zit in ieder geval weer klaar met mijn loep en kladblok <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik ook!
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik ben benieuwd morgen, ik zit in ieder geval weer klaar met mijn loep en kladblok <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Hahahaaaaaa, ..... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Ik heb hier een grote plasma-tv, maar ondanks dat was het me niet opgevallen dat die vrouw van Jermaine een shirt droeg waarop Michael lives stond.

    Ik zal morgen mijn detective-pet maar opzetten en beter opletten ... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik ben benieuwd morgen, ik zit in ieder geval weer klaar met mijn loep en kladblok <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Hahahaaaaaa, ..... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Ik heb hier een grote plasma-tv, maar ondanks dat was het me niet opgevallen dat die vrouw van Jermaine een shirt droeg waarop Michael lives stond.

    Ik zal morgen mijn detective-pet maar opzetten en beter opletten ... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Dat heb ik ook niet gezien????? Waar dan ergens?
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik ben benieuwd morgen, ik zit in ieder geval weer klaar met mijn loep en kladblok <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Hahahaaaaaa, ..... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Ik heb hier een grote plasma-tv, maar ondanks dat was het me niet opgevallen dat die vrouw van Jermaine een shirt droeg waarop Michael lives stond.

    Ik zal morgen mijn detective-pet maar opzetten en beter opletten ... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Dat heb ik ook niet gezien????? Waar dan ergens?

    Er stond hier op het forum ergens een foto van.
    Als ik die kan vinden dan plaats ik hem nog ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Graag!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik heb die foto ook gezien, maar was dat niet in een latere episode?
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik zit er vanavond iig weer klaar voor!
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    Hallo , ik heb mijn reactie op de aflevering van de jacksons voor vanavond 15 jan per ongeluk op een andere topic gezet ,namelijk bij het hollands forum topic HALLO <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> dus als jullie mijn opserveringen willen lezen dan staat het daar ..groetjes ni-co-le
  • LoesLoes Posts: 612
    Hallo , ik heb mijn reactie op de aflevering van de jacksons voor vanavond 15 jan per ongeluk op een andere topic gezet ,namelijk bij het hollands forum topic HALLO <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> dus als jullie mijn opserveringen willen lezen dan staat het daar ..groetjes ni-co-le

    Ik heb het even hierheen gekopieerd voor je ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Hoi , ik heb net dus de reality soap van de jacksons gekeken op rtl4 ...en ik zag nu dus dat Tshirt van Halima met michael lives erop !!
    Verder schrok ik wel toen ( denk dat het Jackie was) die zei dat hij Michael had gezien in het mortuarium en hij had het over zijn
    overlijden ,toen begon ik weer eens te twijfelen ,en ook toen ze naar het Thriller concert gingen en Jackie moest huilen ,daar kreeg ik kippevel van ..hebben jullie het ook gezien? Verder vond ik het concert van Tito best leuk...verder viel me niks op eigenlijk ,behalve dat ik Jermaine nogal gek vind daar in India

    2ebaamu.jpg
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja dat T-shirt was duidelijk in beeld vanavond bij aankomst in India.
    Ik vind het maar raar om met zo'n tekst te gaan lopen, maar misschien ziet zij het anders.
    Je kunt het ook zo zien dat Michael altijd zal leven door zijn muziek enz.
    Ik hoop alleen dat het toch wel een clue is natuurlijk ... <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

    Verder moet ik nog een klein stukje zien, laatste kwartier.

    Ik vind bepaalde opmerkingen over Michael ook moeilijk om te horen.
    Het zijn wel goede acteurs als hij nog leeft, pfff.

    2ebaamu.jpg
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    DANK JE WEL LOES VOOR HET KOPIEEREN VAN MIJN STUKJE <!-- s8-) -->8-)<!-- s8-) --> ...HET IS ERG VERWARREND HE DEZE FAMILIE JACKSON SOAP ...WAS HET MAAR GEWOON EEN SOAP NET ALS GTST ,DAN WAS ER NIKS AAN DE HAND MET MICHAEL ..MAAR JA WIE WEET WAT ER NOG GAAT GEBEUREN IN DE VOLGENDE AFLEVERING ..HET HOUD ME ECHT DAG EN NACHT BEZIG EN SOMS DROOM IK EROVER ..
  • LoesLoes Posts: 612
    Graag gedaan hoor!
    Mij houdt het ook heel erg bezig.
    Op internet zeker, ik ben eigenlijk alleen maar hiermee bezig en dat al maanden lang.
    De ene dag denk je Ja hij is er vast nog en de andere dag weer die twijfel.

    Ik ben heel benieuwd met welke verrassing ze die laatste aflevering in Amerika gaan komen en dat is volgens mij a.s. zondag al.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Mijn bevindingen van gisteravond (ik heb ze letterlijk gekopieerd van een andere site):

    * Vrouw van Jermaine droeg een shirt met 'Michael lives'
    * Er wordt weer telkens gesproken over zijn dood, dus ik krijg echt het idee dat de hele soap is opgenomen na zijn dood. Als hij echt dood is, betekent dit dus dat de Jacksons echte lijkenpikkers zijn, stuk voor stuk.
    * Jackie, Marlon en Tito deden net alsof ze niet wisten dat Michael 50 concerten zou gaan doen, beetje raar... En wat moest die eikel van AEG daar... Zonder hem was dit nooit gebeurd: Of de hoax, of zijn dood.
    * Tito (geloof ik) moest ff benadrukken dat 'Michaels lichaam op de begraafplaats in het mortuarium ligt'. Dus ze gaan die soap opnemen terwijl hun broer nog niet eens begraven is.
    * Jermaine in India. Daar is ook iets mee maar ik weet nog niet wat. Het viel me in ieder geval op dat hij tijdens zijn videoclip een band om zijn linkerarm droeg, ik kon helaas niet zien wat erop stond.
    * Marlon's project in Afrika. Misschien niet echt iets met de hoax te maken, maar ik zat me er wel aan te ergeren. Ik had zoiets van: Geef je geld liever uit aan arme mensen in Afrika, dan dat je er een kilometers groot vakantiepark met flats en een museum gaat opzetten...
  • Eva REva R Posts: 1,217
    die eerste aflevering vond ik zo grappig, wantze hadden het over een Jackson 5 tour met zn 5en en alles en ze zitten helemaal voor te bereiden en Michaelzie je NERGENS. gewoon nergens wordt hij ook genoemd. Volgens mij is het een jackson 5! hereniging. Dus Michael ook. Dus het is allemaal gepland.
Sign In or Register to comment.