Move like Michael

blue moonblue moon Posts: 65
edited January 1970 in Different Languages
SBS kondigt aan:
Gerard Joling presenteert de enige echte dansshow waar de familie Jackson exclusief aan meewerkt. Jermaine Jackson gaat op zoek naar de beste danser van Nederland en België die geïnspireerd is door The King of Pop en die mag optreden tijdens het herdenkingsconcert voor zijn broer. De jury bestaat uit Michaels choreograaf Lavelle Smith jr, This is it-casting director Mark Summers, Popstars-jurylid Maurice Wijnen en de Vlaamse styliste Lien Degol. Move Like Michael Jackson is vanaf zaterdag 6 maart om 20.00 uur te zien bij SBS 6.

Maar hoe zit het nauw eigenlijk? Ik dacht dat de memorial afgelast was.

Comments

  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Tja Jermaine zegt dat hij doorgaat maar komt niet met feiten.... Ik geloof er niet meer zo in.
  • Eva REva R Posts: 1,217
    dit programma vind ik nu al veel beter dan die van kwalbert. Gerard Joling zei zelf van er is geen andere king of pop. er is er maar 1.
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    hoi, idd er is geen andere KING of POP en die kunnen ze niet vinden ook en dat is de reden dat ik niet naar deze shows kijk ,ik walg van die lui die denken een slaatje te kunnen slaan uit michael....en bovendien is kwalbert een valse ......je weet wel... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
Sign In or Register to comment.