this is it dvd

ni-co-leni-co-le Posts: 535
edited January 1970 in Different Languages
Hoi ,ik wil even zeggen dat de dvd van This is it morgen 22 februari te koop is bij Media markt voor 9,95 euro <!-- s:o -->:o<!-- s:o --> das vast niet die speciale editie maar toch de moeite waard ..ik ga kijken of ie er is ...want ik wacht er al zo lang op <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

Comments

  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik heb hem zaterdag al gekregen, had hem besteld bij bol.com. Heb alleen nog geen tijd gehad om hem te kijken...
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Je moet de extras kijken waar ze vertellen hoe Michael is. echt zo grappig!!! je ziet dat hij zo lief is en ook enorm grappig! je ziet hem echt heel vaak heel hard lachen echt lief! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    HET IS ZO ONTROEREND HE ,EN TEGELIJKERTIJD OOK GRAPPIG EN IK WEET ZEKER DAT IK HEM VAAK ZAL BEKIJKEN ,AL VOND IK HET IN DE BIOS HET MOOISTE MET DIE MUZIEK EN GIGANTISCH GROOT SCHERM <!-- s8-) -->8-)<!-- s8-) --> IK WIL ZO GRAAG DAT IE TERUG KOMT <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Daarom ben ik 5 keer naar de bios geweest, vanwege het grote scherm en het geluid. Ik dacht: Ik moet het er even van nemen he <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik heb hem zaterdag dus ook gekregen, de special edition. Ik ben als eerste de special features gaan kijken, heb de eerste drie delen ervan gezien. Heel mooi en echt supergaaf hoe het einde van het concert had moeten zijn!!!!!! Memories is heel ontroerend.....

    Verder verklap ik niets, jullie moeten zelf maar gaan kijken! <!-- s;-) -->;-)<!-- s;-) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282

    Verder verklap ik niets, jullie moeten zelf maar gaan kijken! <!-- s;-) -->;-)<!-- s;-) -->

    GRRRRRRRRRRRRRRR <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Nee, dan verpest ik het voor je..... ik bedoel, dat is hetzelfde als dat jij een boek leest en ik verklap alvast hoe het afloopt. Da's ook niet leuk! Het is gewoon zo super, laat je erin meeslepen!!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Het was ook maar een grapje <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Ik moet er het goede moment voor uitzoeken, sowieso wil ik alleen zijn want mijn vriend vind al dat gehoax en gemichael maar niks <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Goh, daar heb ik nou nooooooooooit last van..... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Goh, daar heb ik nou nooooooooooit last van..... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Nooooooooooooit.................. <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • KukiKuki Posts: 346
    *onschuldige blik*

    (denkt aan bijna-echtscheiding van vorige week hahahaha)
  • Ik heb hem zaterdag dus ook gekregen, de special edition. Ik ben als eerste de special features gaan kijken, heb de eerste drie delen ervan gezien. Heel mooi en echt supergaaf hoe het einde van het concert had moeten zijn!!!!!! Memories is heel ontroerend.....

    Verder verklap ik niets, jullie moeten zelf maar gaan kijken! <!-- s;-) -->;-)<!-- s;-) -->

    Heb je dan de blue ray? Ik heb de gewone dvd besteld bij bol, special edition, maar ik heb geen memories...alleen extra over de dansers en zangers en foto's......
    Staat er zeker toch meer extra op de blue ray...
    Moet je toch ff vertellen dus, haha, wat staat er allemaal op??
    De memories, en hoe het einde moest zijn?
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik heb geen Blue ray hoor! Ik heb ook de gewone DVD. EN waar ik op doel, staat gewoon bij de extra's.
  • MJloveyouMJloveyou Posts: 26
    Hmmm, bij mijn extras staat:
    meet the dancers
    meet the band
    meet the vocalists
    dancing machine
    photo collection

    Thats it.
    Heb ik dezelfde als jij of zijn er verschillende versies als extra dvd......

    Groetjes
  • KukiKuki Posts: 346
    Nee, het is op de 1e DVD, kijk ook maar op de achterkant van het hoesje. 4 documentaires, waaronder dus Memories of Michael.
  • MJloveyouMJloveyou Posts: 26
    JOH!!!
    Wat dom van mij zeg, ik zie het....
    Ik heb die 1e helemaal niet bekeken omdat ik dacht, ach is toch de film die ik al 6x heb gezien dus ik kijk nu alleen maar de 2e dvd....
    Vanavond dus meteen opzetten!!!!
    Thanx!
  • KukiKuki Posts: 346
    Omdat ik nu ziek thuis zit, heb ik vandaag eens even uitgebreid alles bekeken. Het is echt zo geweldig, kan er niet over uit! Wat een genius!!!

    Moet alleen nog TII zelf kijken, maar die zet ik zo aan dus dat wordt weer genieten!!!!
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Omdat ik nu ziek thuis zit, heb ik vandaag eens even uitgebreid alles bekeken. Het is echt zo geweldig, kan er niet over uit! Wat een genius!!!

    Moet alleen nog TII zelf kijken, maar die zet ik zo aan dus dat wordt weer genieten!!!!
    ja echt he! hij is echt een genius! en ook zo grappig!!! Echt soms lacht hij super hard! ahhahaha!!
  • KukiKuki Posts: 346
    Wat ik heel tof vond, dat voorstelrondje van de dansers, achtergrondzangers en bandleden. Iedereen vertelde hoe ze reageerden toen ze mee mochten doen en dat enthousiasme is zo aanstekelijk! Ik zat zelf met een big smile te kijken, werd er zelf helemaal happy van! Dan bedenk ik me maar weer eens wat een eer het is om voor Michael te mogen werken bij zulk een mega-avontuur!!! Geweldig!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Je hebt helemaal gelijk Kuki. Ik heb inmiddels ook alles gezien, inclusief de film voor de tigste keer.
    Het is echt leuk voor de fans om te zien, en Michael gaf zich echt voor de volle 100%.
Sign In or Register to comment.