jermaine bij SBS 6

ni-co-leni-co-le Posts: 535
edited January 1970 in Different Languages
HOI , MORGENAVOND OM 19.15 KOMT JERMAINE JACKSON BIJ SHOWNIEUWS BIJ PATTY EN SJIMMIE OM TE PRATEN OVER DE SHOW MOVE LIKE MICHAEL EN ZE MOGEN HEM ALLES VRAGEN OVER MICHAEL !! DUS ALLEMAAL KIJKEN HE ? <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> <!-- s:o -->:o<!-- s:o --> <!-- s8-) -->8-)<!-- s8-) --> <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> WIE WEET WAT IE NU WEER VOOR VERSPREKINGEN DOET <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

Comments

  • ChamoneChamone Posts: 272
    Verdulle! Ik ben morgen denk ik niet op tijd thuis. Willen de mensen die wel kijken boeiende dingen in dit topic zetten?

    Alvast bedankt!
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    Verdulle! Ik ben morgen denk ik niet op tijd thuis. Willen de mensen die wel kijken boeiende dingen in dit topic zetten?

    Alvast bedankt!
    je kan ook op programmagemist kijken ,maar ik zal goed opletten wat ie allemaal zegt of mischien plaatst iemand het intervieuw hier op het forum <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • ChamoneChamone Posts: 272
    Ohja! Ik vergeet steeds dat SBS nu ook programma gemist heeft!
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik hoop dat ik eraan denk, maar anders kijk ik het wel terug op uitzending gemist.

    Kom maar op met die slip-ups Jermaine ... <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->

    2ebaamu.jpg
  • Ik ga morgen zeker kijken, ben benieuwd of hij zich nog verspreekt! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • blue moonblue moon Posts: 65
    Hij heeft het druk. Jermaine is ook vijdag om 22.30 op rtl 4 bij van der voorst ziet sterren.
  • Maar dat is al eerder opgenomen toch?
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    WEL TOEVALLIG HOOR ,DAT TIMOR OOK IN NEDERLAND IS EN OP TV BIJ RTL 4 ,ZOUDEN ZE ELKAAR PERSOONLIJK KENNEN DENKEN JULLIE JERMAINE EN HIJ?...PFF JERMAINE IS OVERAL TE ZIEN SINDS VORIG JAAR <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->
  • blue moonblue moon Posts: 65
    Ik denk het wel. Als ik Jermaine was zou ik alle dansers, zangers en muzikanten enz. willen spreken.

    En ik heb geen idee of het programma met van der Voorst al eerder is uitgezonden.
  • Oh dat is wel toevallig ja dat Timor ook nu in Nederland is. <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> Wat vonden jullie van het interview met Jermaine bij SBS 6? Ik heb het net gekeken misschien dat hij zich nog wel zou verspreken ofzo maar dat deed hij niet, niet zover ik het hoorde. Patty was wel aan het slijmen met Jermaine moet ik zeggen! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • BellexxBellexx Posts: 166
    Heej Nederland! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
    Ik kreeg het gevoel dat Jermaine echt totaal geen zin had in het interview! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • Heej Nederland! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
    Ik kreeg het gevoel dat Jermaine echt totaal geen zin had in het interview! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Dat is wat ik ook dacht! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    Hoi , ik vond inderdaad Patty nogal op de versiertoer bij Jermaine ,jeetje wat kan ze slijmen !! Maar geen slipups ...Hij mag niks zeggen over de zaak Conrad Murray..maar goed wie weet wat ie gaat zeggen bij Van Der Vorst ...ook al is het eerder opgenomen dan nog kunnen er slipups in zitten <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> We zullen zien ...
  • LoesLoes Posts: 612
    Tenenkrommend die Patty en helaas geen slip-ups.
    Wel vond ik hem even een vreemde uitdrukking op zijn gezicht krijgen toen ze over Michael's dood begon, net of hij zich heel ongemakkelijk voelde (om weer te moeten liegen hoop ik dan maar).

    2ebaamu.jpg
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    <!-- m -->http://www.telegraaf.nl/prive/6196914/_ ... tml?p=31,1<!-- m -->
    hoi,ik vond dit intervieuw vandaag in de telegraaf wat jermaine gaf ,best ontroerend hoe hij over zijn kleine broertje spreekt ...
  • LoesLoes Posts: 612
    Dat interview viel vanochtend rauw op mij dak.
    Ik word er niet vrolijker van wat het in de hoax geloven betreft ... <!-- s:cry: -->:cry:<!-- s:cry: -->

    Vanavond ook nog die reportage op SBS, nou ook daar werd ik niet vrolijk van, pff, pittig dagje weer ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
Sign In or Register to comment.