Peter vd Vorst ziet Sterren.

sharethelightsharethelight Posts: 5
edited January 1970 in Different Languages
Hallo, ik ben nieuw hier, maar lees al maanden mee ........
Vol bewondering.

Hebben jullie gister ( 5 Maart ) Op RTL 4, '' Van der vorst ziet sterren '' gezien ?
Met onder andere Jermaine Jackson ?

Vooral het einde van het intervieuw was interessant .
Peter vroeg Jermaine ; '' is het niet jammer voor de fans, dat het graf niet openbaar te bezoeken is '' ?
Jermaine ; '' ja maar dat zal dan ook veranderen '' Peter; '' Oh wanneer '' ?
jermaine ; '( lachend ) '' de Tijd zal het ons vertellen '' . <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->
«1

Comments

  • Welkom!

    Ik heb het interview geript en zojuist op ons kanaal gezet:

    [youtube:27vmiu6b]

    [youtube:27vmiu6b]
  • Geweldig Bedankt !!

    Ik ben vooral benieuwd wat jullie van deze reactie n.a.v. het graf voor Fans ? Vinden ??
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Geweldig Bedankt !!

    Ik ben vooral benieuwd wat jullie van deze reactie n.a.v. het graf voor Fans ? Vinden ??
    dat vind ik erg interessant! hij zegt dat hij er al is geweest.. yeah right.. en ik ben benieuwd wat hij bedoelt met de tijd zal het zeggen..
  • Hij zei het wel met overtuiging.........vond ik . Heel vreemd.
  • LoesLoes Posts: 612
    Waarom is die man nooit een duidelijk?
    Misschien is hij toch nog steeds met Neverland bezig?

    Ik werd niet vrolijker toen hij vertelde over hoe vredig Michael eruit zag nadat hij was overleden. Pffff, dit soort dingen ga ik weer vreselijk door twijfelen.

    Jermaine ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Waarom is die man nooit een duidelijk?
    Misschien is hij toch nog steeds met Neverland bezig?

    Ik werd niet vrolijker toen hij vertelde over hoe vredig Michael eruit zag nadat hij was overleden. Pffff, dit soort dingen ga ik weer vreselijk door twijfelen.

    Jermaine ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
    je moet onthouden dat de wereld moet weten dat hij dood is dus proberen ze zich 100 % te gedragen alsof hij echt overleden is <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Waarom is die man nooit een duidelijk?
    Misschien is hij toch nog steeds met Neverland bezig?

    Ik werd niet vrolijker toen hij vertelde over hoe vredig Michael eruit zag nadat hij was overleden. Pffff, dit soort dingen ga ik weer vreselijk door twijfelen.

    Jermaine ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
    je moet onthouden dat de wereld moet weten dat hij dood is dus proberen ze zich 100 % te gedragen alsof hij echt overleden is <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Dat is zo, maar hij verdient wel een oscar dan voor zijn acteerwerk ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    hallo , ik heb ook zitten kijken en vond het grappig toen peter zei dat jermaine en zijn vrouw onenigheid hadden ,hij stelde haar ook niet voor aan peter ,hoe onbeschoft vond ik dat.Peter vroeg aan jermaine over zijn haar of het nep was .. en dat was ook leuk om te horen haha...IK schrok wel een beetje toen ie zei dat michael er vredig uitzag !! Toen ie zei dat ze nog elke dag huilden dacht ik : o ja? Ik dacht dat jullie niet echt huilden ,maar goed ....ik weet niet goed wat ik er van moet denken ..maar het was best interessant ,en over het graf bezoek was ie erg vaag <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->
  • RavenRaven Posts: 709
    Waarom is die man nooit een duidelijk?
    Misschien is hij toch nog steeds met Neverland bezig?

    Ik werd niet vrolijker toen hij vertelde over hoe vredig Michael eruit zag nadat hij was overleden. Pffff, dit soort dingen ga ik weer vreselijk door twijfelen.

    Jermaine ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
    je moet onthouden dat de wereld moet weten dat hij dood is dus proberen ze zich 100 % te gedragen alsof hij echt overleden is <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Dan kan hij er beter niet over praten. Gewoon vertellen hoe hij er uit zag gaat wel een stukje verder.
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Waarom is die man nooit een duidelijk?
    Misschien is hij toch nog steeds met Neverland bezig?

    Ik werd niet vrolijker toen hij vertelde over hoe vredig Michael eruit zag nadat hij was overleden. Pffff, dit soort dingen ga ik weer vreselijk door twijfelen.

    Jermaine ... <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

    2ebaamu.jpg
    je moet onthouden dat de wereld moet weten dat hij dood is dus proberen ze zich 100 % te gedragen alsof hij echt overleden is <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Dan kan hij er beter niet over praten. Gewoon vertellen hoe hij er uit zag gaat wel een stukje verder.
    nou dat is denk ik 100 % acteren dat hij echt overleden is. <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> maar misschien probeert hij zo erg te doen alsof hij echt overleden is, dat hij met dat bijv. een beetje te ver gaat.
  • Wat ik ook heel interessant vond is het volgende: "IF my brother died by the hands of someone else..."

    Jermaine heeft al vaker aangegeven dat Michael vermoord is, dus dan zou hij gestorven zijn door de schuld van anderen. Dus Jermaine hoefde die hele 'if' niet te gebruiken in die zin. <!-- s:| -->:|<!-- s:| -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Dan kan hij er beter niet over praten. Gewoon vertellen hoe hij er uit zag gaat wel een stukje verder.

    Ik vind het ook te ver gaan dat hij dit soort details vertelt.
    Moet je je voorstellen dat het jouw broer zou zijn, ervan uitgaande dat Michael nog leeft dan. Het lijkt me al moeilijk om overal te vertellen dat hij dood is, terwijl hij nog zou leven, laat staan met dit soort details te komen.
    LaToya had dit ook al eens gedaan over hoe hij eruit zag de dag van zijn begrafenis, ook allemaal details van hoe mooi hij erbij lag en wat hij aan had (was wel moeilijk te geloven na ruim 2 maanden).
    Als hij nog leeft maken ze het zichzelf nog moeilijker dan nodig is.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Als hij er toch zo mooi en vredig bij lag, vraag ik me af waarom ze geen open kist hebben gekozen of in ieder geval foto's laten zien aan de buitenwereld <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Als hij er toch zo mooi en vredig bij lag, vraag ik me af waarom ze geen open kist hebben gekozen of in ieder geval foto's laten zien aan de buitenwereld <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    idd! hij was toch zo verwond door de reanimatie ofzo? (geen idee hoe dat kan)
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja volgens de familie lag hij er prachtig bij, maar tegelijkertijd zou hij niet toonbaar zijn geweest (maar de kinderen kon wel kijken) ... <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->
    Heel tegenstrijdig dus en 1 van de grootste aanwijzingen.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Verwondingen treden alleen op aan het borstbeen en de ribben tijdens een reanimatie, en niet aan een gezicht. Als ik er zo over nadenk, moet ik gewoon lachen om die tegenstrijdige verhalen <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • RavenRaven Posts: 709
    Ja ALS de autopsie waar is dan is zn gezicht helemaal uit elkaar geweest hoor..(zie AR). Ligt niet aan de CPR.
  • LoesLoes Posts: 612
    Hmmm, dat autopsierapport is gewoon FAKE, daar ben ik bijna van overtuigd.

    2ebaamu.jpg
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Hmmm, dat autopsierapport is gewoon FAKE, daar ben ik bijna van overtuigd.

    2ebaamu.jpg
    Wat is dan wel ECHT?
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Hmmm, dat autopsierapport is gewoon FAKE, daar ben ik bijna van overtuigd.

    2ebaamu.jpg
    Wat is dan wel ECHT?

    Tja... Das een goeie vraag...
  • LoesLoes Posts: 612
    Er zijn al een paar video's over gemaakt en daarin zie je wel dat er te veel niet klopt.
    Ik vond het zelf direct al heel merkwaardig dat TMZ dat rapport als enige in handen had.
    De filmpjes staan ergens op het forum hier.
    Ja zeker is niets en ik ben ook niet 100% overtuigd dat hij nog leeft, maar ik heb nog nooit een zaak gevolgd met zoveel tegenstrijdigheden en merkwaardigheden. Zoveel toeval vaak dat er haast wel meer aan de hand moet zijn, wat mij nog steeds doet vermoeden dat het een hoax is en natuurlijk hoop ik dat ook ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • Missyb007Missyb007 Posts: 727
    Ik vond indd het eind erg boeiend... en echt weer zo iets van "PFFFF vriend! praat es normaal!...en niet zo in raadsels.." zucht haha! En het stukje van "IF my brother died because of someone else, the truth will prevail" .. uhm.. het was toch al algemeen bekend dat Murray het gedaan zou hebben? (ALS michael echt dood zou zijn...) LIjkt me sterk dat Murray terecht zou staan als Michael dan een natuurlijke dood gehad zou hebben (door propofol? <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> ) heel apart allemaal. Maar wat ik ook boeiend vond is dat op een gegeven moment jermaine sprak over "You know Michael Jackson is/was.." bladiebla.. hoezo "Michael Jackson IS/WAS"?...ipv "My brother was" of "michael was" ?... Alsof hij wil zeggen "Michael jackson de mega superster is overleden, maar mijn broertje michael niet?"
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Alsof hij wil zeggen "Michael jackson de mega superster is overleden, maar mijn broertje michael niet?"[/b]

    PRECIES!!!!
    En dat brengt mij weer bij de naamkwestie: Ik denk dat hij geboren is als Michael JOE Jackson, en dat Michael JOSEPH Jackson zijn artiestennaam is. Aangezien JOSEPH overleden is, is dus de King of Pop overleden. En niet de persoon zelf.
  • Hoi Hoi,

    Hier nog een Nederlandse fan die er niet van overtuigd is dat hij dood is. Ik ben nieuw hier op het forum maar sommige van jullie kennen mij al <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> .

    Sandra ik denk ook dat de artiest is overleden maar Michael zelf niet.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Justmichael, mag ik even vragen wie je bent? Enne, welkom hier <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
Sign In or Register to comment.