comic?

MJloveyouMJloveyou Posts: 26
edited January 1970 in Different Languages
Hoi allemaal!
Net terug van vakantie frankrijk, bij een michael fan geweest,(no believer, maar heb haar wel aan het nadenken gezet haha) en zij vertelde mij dat ze had gehoord van iemand dat michael een comic had gemaakt over een persoon, een ster die net zo een leven als michael heeft en dat deze op het eind zijn dood in scene heeft gezet, door van een gebouw te springen....
Nu ben ik dus gaan zoeken, (zij weet niet meer van wie ze het gehoord had en van welk forum...grrr) maar ik kan niets vinden behalve dat hij een comic heeft gemaakt over een ster die probeerde zelfmoord te plegen...?
Weet iemand hier iets van??
Groetjes.
«1

Comments

  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten...
  • Eva REva R Posts: 1,217
    pfff.. wow.. nee mij zegt het me niks <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Geen idee waar je het over hebt, sorry...
  • Eva REva R Posts: 1,217
    er is nu ook een topic over dit comic <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    <!-- l -->viewtopic.php?f=17&t=2440<!-- l -->
  • Ja ik zag het dat er een ander topic over is.
    Dan zal degene het wel fout hebben doorgegeven dat het over een fake death zou gaan. Het gaat dus over een mislukte zelfmoord. Das wel ff wat anders he hahahaha.
    Ok, nou ja, jammer... <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Dat is inderdaad heel iets anders, maar toch zet het aan het denken...
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja ik zag het dat er een ander topic over is.
    Dan zal degene het wel fout hebben doorgegeven dat het over een fake death zou gaan. Het gaat dus over een mislukte zelfmoord. Das wel ff wat anders he hahahaha.
    Ok, nou ja, jammer... <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Die comic Fated gaat over een mislukte zelfmoord inderdaad, maar iedereen denkt dat die persoon wèl dood is. Dan duikt die persoon onder en kijkt vanaf een afstand toe hoe de wereld op zijn dood reageert. De persoon moet Michael voorstellen. Bekijk het filmpje maar eens.
    Het comic boek gaat dus wel degelijk over een fake dood en is voorjaar 2009 af gekomen en komt juni 2010 in de winkel, geschreven door Michael en een vriend.

    Zelf vond ik dit het beste topic van de afgelopen week. Zoveel toeval .... <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: -->

    2ebaamu.jpg
  • ja ik heb het gezien/gelezen....
    zeeeeer vreemd vind ik het. Hij schrijft deze comic...en gaat ff later zelf dood...???? hmmm???
  • LoesLoes Posts: 612
    Juist!
    Hoe vreemd wil je het hebben???

    Dit is zo bizar!

    2ebaamu.jpg
  • KukiKuki Posts: 346
    Dat is idd wel heel bizar hoor!
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja zo bizar, zeker omdat we ook Gilda (uit Smooth Criminal This is It) al hadden, waarin hij de rol speelde van een man die zijn dood in scène had gezet.
    De teller staat dus al op 2 nu ... <!-- s:o -->:o<!-- s:o -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    En laten we vooral zijn eerdere 'hoaxes' niet uit het oog verliezen, zoals de hyperbaric chamber en elephant man. Hij heeft dit namelijk ook zelf de wereld in geholpen...
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja inderdaad, hij wist het publiek altijd al te bespelen ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Veel mensen weten niet dat hij die verhalen zelf de wereld in heeft geholpen. Ik denk als meer mensen dit wisten, er ook meer beLIEvers zouden zijn... Dan zouden ze weten wat hij allemaal voor elkaar kan krijgen, zo ook het in scene zetten van zijn dood.
  • KukiKuki Posts: 346
    Daar sluit ik me helemaal bij aan!
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja ik sluit me daar ook bij aan.
    Als iemand hierin kan slagen dan is het Michael wel.
    Ik zie hem er voor aan.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Tja, ik ga dan nu wat zeggen wat ik eigenlijk niet moet doen... Maar kijken de andere fans hier dan overheen of wat? Ik bedoel, als je 'alles' van Michael weet, dan weet je dat hij die dingen zelf in de wereld heeft gebracht. Dat valt toch op of niet?
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik denk dat de fans die alles gewoon voor zoete koek slikken daar geen seconde over hebben nagedacht. Die zijn niet makkelijk te overtuigen, omdat het ze onmogelijk lijkt dat hij dat zou hebben gedaan. "Hij zou dat zijn kinderen nooit aandoen" is de meest gehoorde reactie. Erover doordenken doen ze verder niet. Net zoals er mensen zijn die wel wat dingetjes over de hoax hebben gelezen en als reactie geven dat het allemaal veel te ver gezocht is.

    Ik vraag me ook af wat voor percentage fans de hoax wel serieus nemen en ook twijfelen.
    Is dat misschien 1%, 10% of meer? Jullie zullen het ook wel niet weten.

    2ebaamu.jpg
  • KukiKuki Posts: 346
    "Hij zou dat zijn kinderen nooit aandoen" is de meest gehoorde reactie.

    Inderdaad! EN ik denk juist dat je het andersom moet redeneren, hij zou zijn kinderen dit wel "aandoen" (beetje misplaatst woord), omdat ze weten dat hij nog leeft en ook de redenen waarom hij dit doet, ook voor hun toekomst!!!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    "Hij zou dat zijn kinderen nooit aandoen" is de meest gehoorde reactie.

    Inderdaad! EN ik denk juist dat je het andersom moet redeneren, hij zou zijn kinderen dit wel "aandoen" (beetje misplaatst woord), omdat ze weten dat hij nog leeft en ook de redenen waarom hij dit doet, ook voor hun toekomst!!!

    Tja en wat te denken van... Hij zou zijn fans dit nooit aandoen? Want er hebben al fans zelfmoord gepleegd na zijn dood...
    Juist om zelfmoord te VOORKOMEN, geeft hij genoeg clues... Maar... Niet iedereen is zo slim als hij om het meteen te zien he, vergeet niet dat hij een intelligentie bezit die iedereen wel zou willen hebben.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    En... Wat ik helemaal belachelijk vind: Sommige non-beLIEvers roepen, dat als hij echt zijn dood in scene heeft gezet, ze GEEN fan meer zijn...
  • KukiKuki Posts: 346
    IMO ben je dan sowieso al nooit fan geweest.....
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    IMO ben je dan sowieso al nooit fan geweest.....

    Precies. Maar roep dat niet te hard he, tenminste niet op hyves, want als je zoiets zegt ben je niet respectvol <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • Ja inderdaad, dat ze zeggen, dit of dat zou hij nooit doen...eh....kennen ze hem dan persoonlijk??nee dus. Je kan niet in zijn hoofd kijken.
    Ik kan veel redenen bedenken waarom hij het gedaan zou hebben, en als ik hem was geweest had ik het al veel eerder gedaan <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
    Ik hoop dat ie een lekker leventje leidt met zijn kids, dat gun ik hem van harte!!
    <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
Sign In or Register to comment.