Het Spits krantje van vandaag !

Dancing_MachineDancing_Machine Posts: 826
edited January 1970 in Different Languages
Vanochtend las ik iets in de Spits iets waar ik me heel erg aan stoorde. Op een pagina na de 'entertainment' sectie stond het silhouette van Michael met daarboven de volgende tekst:

'Als ie nog beweegt is het in zijn graf'

<!-- s:x -->:x<!-- s:x -->

Er vanuit gaande dat bijna iedereen denkt dat hij dood is (dus ook de Spits), is het zo ongelooflijk respectloos naar Michael toe! <!-- s:x -->:x<!-- s:x -->
Hij kan idd echt overleden zijn, we hebben namelijk geen 100% bewijs dat hij wel leeft en andersom ook niet (hoewel zijn dood meer een hoax lijkt te zijn).
De hele pagina was geweid aan deze quote en het silhoutte <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->
«1

Comments

  • KukiKuki Posts: 346
    Belachelijk!!!! Daar kan ik zo kwaad om worden!!!!!!!!!!!
  • Belachelijk!!!! Daar kan ik zo kwaad om worden!!!!!!!!!!!

    Ik was ook echt pissed off vanochtend!
    Nou mijn dag begon dus niet bepaald fijntjes. <!-- s:x -->:x<!-- s:x -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Weet je, het slaat gewoon nergens op. ZIjn hele leven is hij al verguisd en dan nu, na 25 juni, gaan ze gewoon door. Laat die man toch eens met rust!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ja, laat hem met rust. Of ben met hem bezig op een respectvolle manier.
  • KukiKuki Posts: 346
    Psies!
  • omg wat respectloos zeg. <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
  • Weet je, het slaat gewoon nergens op. ZIjn hele leven is hij al verguisd en dan nu, na 25 juni, gaan ze gewoon door. Laat die man toch eens met rust!
    ben het helemaal met je eens,
    ook al leef ie nog
  • Eva REva R Posts: 1,217
    vreselijk... Ik hoop dat al die mongo's die dat schrijven straks met hun mond vol tanden staan als Mike terug komt... sukkels..
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    ALS hij terugkomt.. Wat dat gedeelte betwijfel ik...
  • ik heb nooit zoveel haat gezien/gelezen om MJ/moslims.


    check

    <!-- m -->http://hln.be/hln/nl/1311/Michael-Jacks ... rden.dhtml<!-- m -->
  • ik heb nooit zoveel haat gezien/gelezen om MJ/moslims.


    check

    <!-- m -->http://hln.be/hln/nl/1311/Michael-Jacks ... rden.dhtml<!-- m -->

    Oh zo walgelijk.

    Wat ik zelf het ergste vind is dat ik zelf bijna niet meer opkijk van zulke reacties. <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
    Het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak om personen of een heel geloof neer te halen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik ga het geeneens lezen..... die mensen moeten zich schamen!
  • zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)
    ik heb nooit zoveel haat gezien/gelezen om MJ/moslims.


    check

    <!-- m -->http://hln.be/hln/nl/1311/Michael-Jacks ... rden.dhtml<!-- m -->

    Oh zo walgelijk.

    Wat ik zelf het ergste vind is dat ik zelf bijna niet meer opkijk van zulke reacties. <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
    Het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak om personen of een heel geloof neer te halen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.
  • Ik ga het geeneens lezen..... die mensen moeten zich schamen!
    ook niet als je een filmpje ziet..dan kijken wat er mensen op reageren?
  • zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)

    Op je laatste zin: Amin! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Ik denk toch wel dat hij al reeds bekeerd is en zo niet, dat hij het wel van plan is.
  • KukiKuki Posts: 346
    zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)

    Op je laatste zin: Amin! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Ik denk toch wel dat hij al reeds bekeerd is en zo niet, dat hij het wel van plan is.

    Wie Michael, tot de Islam bedoel je? Volgens mij niet hoor?
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)

    Op je laatste zin: Amin! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Ik denk toch wel dat hij al reeds bekeerd is en zo niet, dat hij het wel van plan is.

    Wie Michael, tot de Islam bedoel je? Volgens mij niet hoor?

    Nee ik denk het ook niet. Hij staat open voor alle geloven maar het zijn volgens mij toch echt alleen maar geruchten (Jermaine, the Sun) dat hij zich bekeerd heeft.
  • KukiKuki Posts: 346
    Het maakt verder ook niet zoveel uit.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Mij maakt het ook niet uit, voor mij is iedereen gelijk.
  • zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)

    Op je laatste zin: Amin! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Ik denk toch wel dat hij al reeds bekeerd is en zo niet, dat hij het wel van plan is.

    Wie Michael, tot de Islam bedoel je? Volgens mij niet hoor?

    Denk 't wel en anders zal hij waarschijnlijk wel bekeren gezien de interesse die hij toont <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Mij maakt het verder ook niet heel veel uit maar ik gun het hem wel van harte.
  • KukiKuki Posts: 346
    zeker zoo walgelijk;)

    ik vind het alleen jammer... omdat je een ander geloof heb dat je meteen gehaat word om niets
    op n dag komt er wo3
    de wereld gaat zo naar de klote toe als we zoo door gaan:s
    wat ik wel weet zodra hij moslim word en ff later toch overleed dan komt hij bij allah terecht in de paradijs:)

    Op je laatste zin: Amin! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Ik denk toch wel dat hij al reeds bekeerd is en zo niet, dat hij het wel van plan is.

    Wie Michael, tot de Islam bedoel je? Volgens mij niet hoor?

    Denk 't wel en anders zal hij waarschijnlijk wel bekeren gezien de interesse die hij toont <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Mij maakt het verder ook niet heel veel uit maar ik gun het hem wel van harte.

    Maar je bedoelt Michael? Die echt niet!
  • Maar je bedoelt Michael? Die echt niet!

    Yep Michael.
    Hoe ben je daar zo zeker van? Genoeg dingen die erop wijzen dat hij serieuze interesse toont zoals zijn eigen broer aan heeft gegeven. Ik denk dat hij hem beter kent dan jij en ik. <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Maar je bedoelt Michael? Die echt niet!

    Yep Michael.
    Hoe ben je daar zo zeker van? Genoeg dingen die erop wijzen dat hij serieuze interesse toont zoals zijn eigen broer aan heeft gegeven. Ik denk dat hij hem beter kent dan jij en ik. <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Omdat Michael dat ontkend heeft en het gerucht enkel en alleen door Jermaine de wereld in is geholpen. JerKmaine heeft wel meer verhaaltjes de wereld ingeholpen die niet waar bleken te zijn......

    Het gaat me totaal niet om of hij moslim wilde worden, dat is tenslotte een prive aangelegenheid en als hij zich daartoe aangetrokken zou voelen, dan zou hij dat zeker moeten doen. <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> Het gaat mij erom dat dit een van de vele verhalen van JerKmaine betreft.....
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Van JerKmaine, en van the Sun... Niets wijst erop dat Michael zich echt bekeerd heeft.
  • Hoezo noemen jullie hem JerKmaine? We geloven hier toch allemaal in de hoax, is het dan niet overduidelijk dat Jermaine ook in de hoax zit. Ik denk zelf dat hij een prominente rol hierin heeft.
    Ik snap dus niet dat jullie hem Jerkmaine, het is zijn broer... <!-- s:| -->:|<!-- s:| -->
Sign In or Register to comment.