Timor

13

Comments

  • KukiKuki Posts: 346
    Ja, echt wel! 50 concerten........dan kan hij nog in zo'n goede conditie zijn geweest (zoals Timor gisteren ook zei!!!) maar dan nog!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    het kan er bij mij gewoon niet in. Als Michael iets wilde, dan gebeurde het. Maar nog belangrijker: Als Michael iets NIET wilde, dan gebeurde het gewoon NIET.
    Dus, geen 50 concerten die hem werden opgedrongen.
  • LoesLoes Posts: 612
    Dat klopt inderdaad, die 50 concerten heeft hij zelf nooit gewild, maar zijn hem door de strot geduwd door AEG.
    Als hij nog leeft is dit denk ik zijn ultieme wraak voor wat hem allemaal is aangedaan (karaktermoord bijv.).

    2ebaamu.jpg
  • Hallo allemaal, ik heb mij pas geleden aangemeld op dit forum. Ik moet zeggen het valt niet mee om zoveel te lezen in zo'n korte tijd om een beetje deel te kunnen nemen aan dit forum.

    Wat mij opviel tijdens het interview met Timo was dat hij zij dat hij Michael pas voor het eerst zag tijdens de audities van Tii. Ik kan mij herinneren dat hij voor de audities contact had met Michael en dat Michael een tijdelijke vergunning had geregeld voor Timo om in de States te kunnen werken. Het is misschien alleen briefwisseling geweest, maar hij had blijkbaar al een speciaal plekje bij Michael verworven.
    Maar ook dat Michael eigenlijk nooit zelf bij de audities aanwezig was maar alles op tape liet vastleggen en thuis besliste wie er mocht deelnemen aan zijn concerten.

    Ik vond het wel heel fijn om te horen dat Mike heel gezond is.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Welkom Blue Moon, je bent nooit te laat om deel te nemen aan het onderzoek <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Maar wat je zegt... Er zijn zoveel tegenstrijdige berichten dat het moeilijk om weten wat waar is...
  • KukiKuki Posts: 346
    Wat mij rust geeft, is simpelweg de gedachte dat hij nog leeft, zonder daarvoor overal bewijzen voor te gaan lopen zoeken. Er zijn zoveel theorieen momenteel, een aantal vind ik wel logisch en een aantal vind ik veel te ver gezocht. Ik probeer me in het achterhoofd te houden WAAROM hij het heeft gedaan.... Ik denk o.a. om ons bewust te maken van een aantal dingen. En daarom sta ik nu iedere dag op met MITM, ofwel in mijn hoofd, ofwel op de cd-speler. En met de betekenis van dat nummer, probeer ik mijn dag in te vullen.

    En eigenlijk ben ik een hele nuchere meid en hoef ik ook niet van die poespas er omheen allemaal te hebben, maar die gedachte en op die manier bezig te zijn, geeft me zo'n onwijs goed gevoel, dit moet gewoon goed zijn, dit moet gewoon zijn bedoeling zijn geweest!

    L.O.V.E. you more!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Je hebt helemaal gelijk dat er zoveel theorieen zijn, waar drie kwart van veel te vergezocht is. Maar dat gebeurd vanzelf, mensen worden 'wanhopig' en zoeken overal iets achter. Ik ging eerst ook overal in mee, maar ik probeer nu ook rationeel te blijven. Ik hou zelfs rekening met de mogelijkheid dat hij ECHT is overleden. Laatst hebben we daar een goed gesprek over gehad he Kuki, en je ziet dat wel degelijk mogelijk is dat hij echt dood is. Alleen ga ik dat hier op het forum natuurlijk niet posten, want we gaan er vanuit dat hij nog leeft.
  • MJFOREVERMJFOREVER Posts: 213
    Wat mij rust geeft, is simpelweg de gedachte dat hij nog leeft, zonder daarvoor overal bewijzen voor te gaan lopen zoeken. Er zijn zoveel theorieen momenteel, een aantal vind ik wel logisch en een aantal vind ik veel te ver gezocht. Ik probeer me in het achterhoofd te houden WAAROM hij het heeft gedaan.... Ik denk o.a. om ons bewust te maken van een aantal dingen. En daarom sta ik nu iedere dag op met MITM, ofwel in mijn hoofd, ofwel op de cd-speler. En met de betekenis van dat nummer, probeer ik mijn dag in te vullen.

    En eigenlijk ben ik een hele nuchere meid en hoef ik ook niet van die poespas er omheen allemaal te hebben, maar die gedachte en op die manier bezig te zijn, geeft me zo'n onwijs goed gevoel, dit moet gewoon goed zijn, dit moet gewoon zijn bedoeling zijn geweest!

    L.O.V.E. you more!

    Ditto <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • MJFOREVERMJFOREVER Posts: 213
    Owh timor is trouwens bezig me een dansfilm volgens mij (*hoorde ik bij een interview toen hij bij de wereld draait door was) <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Owh timor is trouwens bezig me een dansfilm volgens mij (*hoorde ik bij een interview toen hij bij de wereld draait door was) <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Ja klopt, volgens mij met Cher.
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    hoi allemaal. hebben jullie ook vanavond timor gekeken die geintervieuwd werd door peter van der vorst op rtl 4?
    ik vond het een leuk intervieuw ...hij had het over stroopwafels die ie bij zich had voor alle dansers en dat ie er 1 aan michael mocht aanbieden... en ik vond het erg leuk en ontroerend ,ook zei ie dat michael de koning was en de dansers zijn soldaten of zoiets, ook liet ie een armbandje zien waar this is it op stond gegraveerd en er hingen kralen aan en een bedeltje wat de aarde moest voorstellen en aan de binnenkant stond heal the world gegraveerd ,zo een zou ik ook wel willen hebben ...jullie moeten zelf maar kijken als je wilt .. <!-- s8-) -->8-)<!-- s8-) -->
  • Ja, een erg leuk interview, we zijn weer trots op Timor!
    Souz en ik hebben af en toe in een deuk gelegen <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Maarre...kom op zeg...die circel <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> Ze stonden in een circel toen ze het nieuws te horen kregen, en niemand zag die MJ staan? Tuuuurlijk...hahaha!
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    Toch vind ik het knap dat Timor zich niet verspreekt in dingen , hij is zooo enthousiast elke keer als ie geintervieuwd word !! <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Maar kom op man,, als Michael Jackson zo een groot rol heeft gespeeld in je leven, Je hebt zo veel mooie dingen meegemaakt met hem, Je mocht King Of Pop een Stroopwafel geven,, Laat dan AUB een beetje verdriet in je emoties zien...Daar is hij slecht in. of hij doet het express, want ik heb hem werkelijk nooit verdrietig gezien over het feit dat hij in een ''cirkel de dood van Mj te horen kreeg'', Of hij kan echt niet acteren!! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Echte emoties heb ik bij Timor ook nog nooit gezien.
    Maar aan de andere kant gaat het er bij mij niet in dat ook alle dansers het weten als Michael nog leeft. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze zo'n risico zouden nemen om ook die mensen in het complot te betrekken.

    In DWDD vorige maand versprak Timor zich wel wat betreft de film. Je kon er duidelijk uit opmaken dat die film altijd al de bedoeling was geweest.

    2ebaamu.jpg
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Ja, een erg leuk interview, we zijn weer trots op Timor!
    Souz en ik hebben af en toe in een deuk gelegen <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Maarre...kom op zeg...die circel <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: --> Ze stonden in een circel toen ze het nieuws te horen kregen, en niemand zag die MJ staan? Tuuuurlijk...hahaha!
    <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> hij bedoeld zeker waar ze in een cirkel staan in de film. <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • Ja, die beelden. Ik heb het interview op youtube gezet:

    [youtube:3dqbsf5p]

    [youtube:3dqbsf5p]
  • ChamoneChamone Posts: 272
    Ja, die beelden. Ik heb het interview op youtube gezet:

    [youtube:5ldjfeo5]

    [youtube:5ldjfeo5]
    Wowsers!

    Bedankt voor het uploaden Mo, ik had dit hele interview gemist!

    Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vertrouw Timor voor geen meter. Hij lacht alsof hij een geheimpje heeft. En helemaal in het tweede filmpje als hij vertelt over de 'dood' van MJ, ik zie amper emotie op zijn gezicht, terwijl dit zogenaamd heel diep zou moeten gaan. (Gebrek aan een vaderfiguur, eindelijk een idool, etc)

    En wat is dat met die cirkel? Orianthi las het nieuws toch op twitter? Was zij er niet bij dan? Als gitariste maakte zij toch ook deel uit van de choreografie?

    Hmmm. Ik ruik een steeds sterkere vislucht.
  • KukiKuki Posts: 346
    Het stinkt idd een beetje.....heel erg! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Het stinkt idd een beetje.....heel erg! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
    Timor Steffens=TS?
    misschien is dat wel zijn rol!
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    ja ik ben het met jullie eens ,timor weet meer dan wij en hij is volgens mij de favoriet van mj en kenny o <!-- s:o -->:o<!-- s:o --> maar ik vind het oke hoor zolang michael maar in leven is vind ik alles best <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • ja ik ben het met jullie eens ,timor weet meer dan wij en hij is volgens mij de favoriet van mj en kenny o <!-- s:o -->:o<!-- s:o --> maar ik vind het oke hoor zolang michael maar in leven is vind ik alles best <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Dat komt vast omdat Michael de stroopwafels zo lekker vond haha!
  • Eva REva R Posts: 1,217
    ja ik ben het met jullie eens ,timor weet meer dan wij en hij is volgens mij de favoriet van mj en kenny o <!-- s:o -->:o<!-- s:o --> maar ik vind het oke hoor zolang michael maar in leven is vind ik alles best <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Dat komt vast omdat Michael de stroopwafels zo lekker vond haha!
    LOL!!

    maar hij staat ook gewoon onderaan bij de aftiteling bij de dansers.
    het staat ongeveer zo:

    naam
    naam
    naam
    naam
    naam
    naam
    Timor

    snap je? alsof hij speciaal is..
  • ChamoneChamone Posts: 272
    Ik zag op TV een vooraankondiging dat Timor binnenkort meedoet aan het programma 'Ik hou van Holland'.

    Die jongen heeft het er maar druk mee...
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik zag op TV een vooraankondiging dat Timor binnenkort meedoet aan het programma 'Ik hou van Holland'.

    Die jongen heeft het er maar druk mee...

    Dat heeft hij zeker, maar wel slim. Nu kan hij profiteren van zijn succes!

    2ebaamu.jpg
Sign In or Register to comment.