Hallo!!!!

13

Comments

  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Sorry ik kan het ook niet (meer) zien...
  • hoi hoi:D
    hoe gaat het hier?:P
    ik ben hier nieuw;)
  • LoesLoes Posts: 612
    Welkom hier Whosbad ... <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Gaat goed hier, gisteren twee interessante berichten.
    De Chigago Triubune (een van de grootste kranten van Amerika) had zomaar een poll op hun website geplaatst met de vraag "Is Michael still alive?".
    Dit bericht vond ik echt heel opmerkelijk, omdat een serieuze krant Michael's dood nu in twijfel trekt.

    Andere interessante bericht was iemand die een e-mail had gestuurd aan de begraafplaats Forest Lawn waar Michael zou liggen. De vraag was of Michael daar lag en het antwoord was nee (in het kort). Ook heel opmerkelijk dus.

    Veel plezier hier!

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Welkom, je woont niet ver bij me vandaan zie ik <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Loes, over die mail van FL.... Ik denk niet dat de medewerkers van FL zomaar gaan zeggen dat Michael daar ligt, voor ze het weten hebben ze een kudde fans op de stoep staan. Misschien heeft de familie uitdrukkelijk gezegd dat ze ontkennend moeten antwoorden.
  • KukiKuki Posts: 346
    Welkom hier Whosbad ... <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Gaat goed hier, gisteren twee interessante berichten.
    De Chigago Triubune (een van de grootste kranten van Amerika) had zomaar een poll op hun website geplaatst met de vraag "Is Michael still alive?".
    Dit bericht vond ik echt heel opmerkelijk, omdat een serieuze krant Michael's dood nu in twijfel trekt.

    Andere interessante bericht was iemand die een e-mail had gestuurd aan de begraafplaats Forest Lawn waar Michael zou liggen. De vraag was of Michael daar lag en het antwoord was nee (in het kort). Ook heel opmerkelijk dus.

    Veel plezier hier!

    2ebaamu.jpg


    Vind het wel heel typisch dat dat in de krant staat.......
  • Welkom hier Whosbad ... <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Gaat goed hier, gisteren twee interessante berichten.
    De Chigago Triubune (een van de grootste kranten van Amerika) had zomaar een poll op hun website geplaatst met de vraag "Is Michael still alive?".
    Dit bericht vond ik echt heel opmerkelijk, omdat een serieuze krant Michael's dood nu in twijfel trekt.

    Andere interessante bericht was iemand die een e-mail had gestuurd aan de begraafplaats Forest Lawn waar Michael zou liggen. De vraag was of Michael daar lag en het antwoord was nee (in het kort). Ook heel opmerkelijk dus.

    Veel plezier hier!

    2ebaamu.jpg


    Vind het wel heel typisch dat dat in de krant staat.......

    dank u:D
    opmerkelijk bericht hoor loes
    hij leeft gewoon nog 100%
  • LoesLoes Posts: 612
    Loes, over die mail van FL.... Ik denk niet dat de medewerkers van FL zomaar gaan zeggen dat Michael daar ligt, voor ze het weten hebben ze een kudde fans op de stoep staan. Misschien heeft de familie uitdrukkelijk gezegd dat ze ontkennend moeten antwoorden.

    Hoi MJJ1982,
    Ik vind het niet logisch hoor dat gezegd wordt dat hij er niet ligt..
    De hele wereld heeft gezien dat Michael daar werd begraven, dus hoeven ze het ook niet te gaan ontkennen, want er is niets geheimzinnigs aan. Er zijn ook fans die daar gewoon bloemen afgeven (filmpje van gezien). Die bloemen leggen medewerkers van FL dan bij die crypte waar hij zogenaamd in zou liggen.

    Dat de Chigago Tribune die poll plaatste op hun website viel ik zowat van achterover. Beste nieuws in tijden voor mij ... <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
    Dat is een van de grootste kranten in Amerika (geen sensatiepers) en nu vermoed ik dus dat die ook aan het uitzoeken zijn wat er niet klopt rond Michael's dood. Sterker nog, ik vermoed dat ze inmiddels zoveel hebben ontdekt dat ze zelf al zeker of bijna zeker zijn dat hij nog leeft. Een respectabele krant zou anders nooit zo'n poll plaatsen denk ik, zeker omdat als Michael echt dood is dit heel respectloos richting de familie en fans zou zijn.

    Mijn vertrouwen in de HOAX is weer enorm gestegen ... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Pfff... Mijn vertrouwen is tot een dieptepunt gedaald...
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik snap je wel, bij mij is het ook een rollercoster.
    De ene dag ben ik 90% overtuigd en de andere dag zakt het weer weg naar minder dan 50%.

    Ik snap niet dat er zoveel toevalligheden en andere tegenstrijdige dingen zijn als hij echt dood is, maar vandaag zit ik ook weer te wachten op iets waarvan ik van mijn stoel val.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Na de memorial was ik volledig overtuigd, en daarna is het inderdaad berg op en afwaarts gegaan de hele tijd. Maar zo'n dieptepunt als nu heb ik nog nooit meegemaakt...
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Na de memorial was ik volledig overtuigd, en daarna is het inderdaad berg op en afwaarts gegaan de hele tijd. Maar zo'n dieptepunt als nu heb ik nog nooit meegemaakt...

    Ja ik herken het echt helemaal, de laatste dagen zit ik ook een beetje in de 'put' mijn vertrouwen zakt steeds meer weg... <!-- s:( -->:(<!-- s:( -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik denk dat het komt door het nieuws dat de bewijslast bijna rond is.
    Net in Boulevard hadden ze het er ook nog even over.
    Ja, ook bij mij zakt het vertrouwen dan wel weg.

    Maar gisteren vond ik het filmpje terug van waar Janet echt was toen ze het nieuws hoorde, niet in New York dus zoals ze heeft beweerd in dat interview.
    Ik heb er een topic over geopend.

    Die kleine aanwijzingen houden bij mij ook weer de moed erin en ik vind ze ook beter dan al die grote verhalen over NWO en Illuminatie en dat soort dingen.
    Waarom zou zijn zuster zo zitten te liegen, ik snap er niets van, behalve als het als aanwijzingen zou zijn bedoeld.

    Michael kom terug, ik ben jarig vandaag en dat zou het mooiste cadeau ooit zijn ... <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik weet niet meer hoe die plaats heet waar Janet zei dat ze was, maar die plaats ligt in New York.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Atlanta. Er is een Atlanta in de staat New York. Dus het kan goed zijn dat ze WEL in NY was <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Alleen klopt het niet dat ze het nieuws 's morgens zou hebben gehoord... Want de westkant van Amerika loopt achter, het was dus later bij haar aan de oostkant.
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik zit ook in die rollercoaster momenteel hoor..... ik weet het gewoon echt even niet meer!
  • KukiKuki Posts: 346
    Dat is dan ook een van de redenen waarom ik niet zo actief post op dit forum. Ik lees wel mee overigens, maar een aantal theorieen gaan me ook veel te ver, daar kan ik me echt niet in vinden of vind ik gewoon veel te ver gezocht. Misschien klopt het wel, maar ik twijfel daar gewoon heel erg aan.....
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik zweef weer ergens in het midden. Ik wacht gewoon geduldig af. Nou ja, geduldig... <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Dat filmpje over dat comic boek Fated gaf mij weer veel hoop.
    Dat vond ik zo bizar en bestaat er echt zoveel toeval???

    2ebaamu.jpg
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik weet het niet. Vergeet niet dat er gewoon inderdaad wel zoiets bestaat als toeval he.... Ik ben bang dat we gewoon overal een aanwijzing achter zoeken en ons zo mss gek maken....
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik weet het niet. Vergeet niet dat er gewoon inderdaad wel zoiets bestaat als toeval he.... Ik ben bang dat we gewoon overal een aanwijzing achter zoeken en ons zo mss gek maken....

    Ik denk wel dat toeval bestaat, maar zoveel toeval? Pfff... Ik weet het gewoon ook niet. Soms denk ik wel eens dat we het gewoon niet willen accepteren, maar als je dan alle aanwijzingen weer bekijkt...
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik zit dus idd die lijst weer eens te lezen (van Mo geloof ik) en dan denk ik wel weer: er klopt teveel niet om mij te laten geloven dat ie zou zijn overleden...
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    De tijd zal het leren... Of niet... <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    Hoi , ik heb net dus de reality soap van de jacksons gekeken op rtl4 ...en ik zag nu dus dat Tshirt van Halima met michael lives erop !! <!-- s:o -->:o<!-- s:o -->
    Verder schrok ik wel toen ( denk dat het Jackie was) die zei dat hij Michael had gezien in het mortuarium en hij had het over zijn
    overlijden ,toen begon ik weer eens te twijfelen ,en ook toen ze naar het Thriller concert gingen en Jackie moest huilen ,daar kreeg ik kippevel van ..hebben jullie het ook gezien? Verder vond ik het concert van Tito best leuk...verder viel me niks op eigenlijk ,behalve dat ik Jermaine nogal gek vind daar in India <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • Hoi , ik heb net dus de reality soap van de jacksons gekeken op rtl4 ...en ik zag nu dus dat Tshirt van Halima met michael lives erop !! <!-- s:o -->:o<!-- s:o -->
    Verder schrok ik wel toen ( denk dat het Jackie was) die zei dat hij Michael had gezien in het mortuarium en hij had het over zijn
    overlijden ,toen begon ik weer eens te twijfelen ,en ook toen ze naar het Thriller concert gingen en Jackie moest huilen ,daar kreeg ik kippevel van ..hebben jullie het ook gezien? Verder vond ik het concert van Tito best leuk...verder viel me niks op eigenlijk ,behalve dat ik Jermaine nogal gek vind daar in India <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    Hij moet wel huilen om dat,, maar niet om het feit dat zijn broer ''dood'' is,, Daar erger ik me wel aan.. ze hebben allemaal geen een traan gelaten om de dood van hun broer...
  • KukiKuki Posts: 346
    Ja, Tito is gewoon heel aardig (maar zoals al eerder opgemerkt, als hij idd zou zijn overleden, zijn het allemaal lijkenpikkers.....).
Sign In or Register to comment.