alle aanwijzingen toevalligheden=?

24

Comments

  • LoesLoes Posts: 612
    Zeker geen Michael-fans dan in die kerk .... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Hi there!

    Ik begin af en toe ook te twijfelen. Zeker als ik van bepaalde fans op de Michael Jackson Hyve hoor dat er mensen bij de begrafenis waren die hun kende. Wat vinden jullie hiervan? Deze mensen zouden het denk ik niet ontkennen als het echt zo was dat dit allemaal op een filmset is opgenomen..
    Dit geeft natuurlijk niet meteen aan dat MJ echt overleden zou zijn. Maar dat soort dingen maken mij wel aan het twijfelen..

    Ik sta 50/50 tegenover deze discussie Hoax of niet..
  • Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

    Mike LEEFT, 100%. Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van. Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen. Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft. Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

    Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    LOS ANGELES - Het Amerikaanse Openbaar Ministerie en politie van LA gaan er vanuit dat een eventuele aanklacht rond de dood van Michael Jackson niet voor het einde van het jaar te verwachten is. De complexiteit van het medisch bewijsmateriaal doet zelfs vermoeden dat een aanklacht eerder maanden weg is dan weken, zo meldt de LA Times.

    Jacksons dokter, Conrad Murray, die de overleden popster het verdovingsmiddel Propofol gaf, wordt nog steeds als hoofdverdachte in de zaak gezien. Hem wordt doodslag verweten. Lijkschouwers zijn overtuigd dat het door hem verstrekte middel de oorzaak van Jacksons verscheiden is.

    Toch is deze aanname blijkbaar niet voldoende reden om daadwerkelijk tot een gang naar de rechter te komen. Het onderzoek leverde naast de Propofol nog een enorme stroom aan extra informatie op die zowel door de lokale politie als door externe adviseurs moet worden onderzocht. Een definitieve beslissing hangt hier vanaf.

    Murray, die overigens niet wordt vastgehouden, heeft elke betrokkenheid bij de dood van Michael Jackson vanaf het begin ontkent. Hij geeft slechts aan de benodigde hulp te hebben geboden toen hij Jackson in doodsnood aantrof. Ook werkt hij bereidwillig mee aan het onderzoek.

    Naar eigen zeggen gaf hij de King-of-Pop, naast andere medicatie, inderdaad Propofol. Van de drugs werden in totaal vijf flesjes bij Jackson thuis gevonden. De popster had, volgens Murray, het middel nodig om te kunnen slapen. Volgens Murray probeerde hij de zanger juist van het middel af te helpen. (DVDH)
    01/12/09 11u21

    Bron: ad.nl
    Link: <!-- m -->http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... -weg.dhtml<!-- m -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

    Mike LEEFT, 100%. Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van. Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen. Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft. Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

    Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!

    KONT!!

    ja idd! precies mijn gedachte!! <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> keep the faith!!
  • Alles wijst ernaar dat hij leeft, kom op we zouden eens 1 topic moeten maken met ALLE bewijzen erin, voor de mensen die twijffelen <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> weet zeker dat ze dan weer geloven <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    oh btw zouden jullie mijn nieuwe topic eens willen bekijken? "Guys I think I've found something" ik heb het idee dat ik echt op het goede spoor zit <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> (maar dat denk ik uiteraard vaker haha <!-- s:ugeek: -->:ugeek:<!-- s:ugeek: --> <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> )
  • Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

    Mike LEEFT, 100%. Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van. Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen. Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft. Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

    Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!

    hey bedankt Mo voor dit opliftende berichtje!! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

    en wat je zegt geloof ik ook echt, hij komt terug!
    pfff, word gewoon al emotioneel als ik eraan denk <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    het is me allemaal wat!!
  • hey trouwens!
    kijk allemaal ff hier naar!
    het zijn allemaal twitter accounts en wet niet of het serieus is, maar het is in elk geval erg interessant!
    en ik denk dat het best eens echt zou kunnen zijn! <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
    <!-- l -->viewtopic.php?f=46&t=472<!-- l -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Alles wijst ernaar dat hij leeft, kom op we zouden eens 1 topic moeten maken met ALLE bewijzen erin, voor de mensen die twijffelen <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> weet zeker dat ze dan weer geloven <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    oh btw zouden jullie mijn nieuwe topic eens willen bekijken? "Guys I think I've found something" ik heb het idee dat ik echt op het goede spoor zit <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> (maar dat denk ik uiteraard vaker haha <!-- s:ugeek: -->:ugeek:<!-- s:ugeek: --> <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> )

    Yeah! Ik denk ook dat je op het goede spoor zit hoor! Well done!! We komen er echt wel uit!! <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> hoax zal als laatste lachen! <!-- s8-) -->8-)<!-- s8-) -->

    ja ik heb al is zo'n hele waslijst neergezet met duidelijke dingen over hoax. Alleen die gasten hebben een plank voor de kop <!-- s:P -->:P<!-- s:P --> Ze willen ook maar GEEN EEN grijntje twijfel hebben... -_-" en dan zeg ik van, oma irene, vind je dat zelf dan niet toevallig die dingen? of is het allemaal 'toeval'? zegt ze iets van, toeval is toeval en waarheid zie je of zie je niet of zo iets BS
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Hi there!

    Ik begin af en toe ook te twijfelen. Zeker als ik van bepaalde fans op de Michael Jackson Hyve hoor dat er mensen bij de begrafenis waren die hun kende. Wat vinden jullie hiervan? Deze mensen zouden het denk ik niet ontkennen als het echt zo was dat dit allemaal op een filmset is opgenomen..
    Dit geeft natuurlijk niet meteen aan dat MJ echt overleden zou zijn. Maar dat soort dingen maken mij wel aan het twijfelen..

    Ik sta 50/50 tegenover deze discussie Hoax of niet..

    Er zullen misschien mensen bij de memorial zijn geweest, maar echt niet bij de funeral hoor!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

    Mike LEEFT, 100%. Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van. Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen. Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft. Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

    Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!

    Mo, ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt... Maar... Wat zal er wel niet gebeuren als hij het bekend maakt? Ze zullen hem vernederen en de jacht op hem openen zoals nog nooit tevoren.
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Laat ik mijn gedachten ook eens op het scherm slingeren...

    Mike LEEFT, 100%. Mike komt terug, ook daar ben ik zeker van. Het is een man met een missie, en een veel grotere missie dan wij nu waarschijnlijk beseffen. Er staan een aantal belangrijke zaken op zijn agenda waarvoor hij de volledige aandacht van de wereld nodig heeft. Die kan hij maar op één manier krijgen - herrijzen uit de dood.

    Wat in Mike's hoofd zit, zit niet in z'n kont - hij GAAT dat verschil, die verandering maken!

    Mo, ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt... Maar... Wat zal er wel niet gebeuren als hij het bekend maakt? Ze zullen hem vernederen en de jacht op hem openen zoals nog nooit tevoren.

    ja denk ik ook wel. maar niet vergeten, Michael is een slimme man <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> Hij weet dit ook. En hij zal er wel iets op hebben. iig veel protection de eerste tijd. Maar ik denk zeker dat Michael terug komt. al die clues! En hij kan niet echt makkelijk zonder zn fans! Ik probeer niet ego te klinken hoor, maar Michael loves his fans! <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> Ik zag is zo'n interview toen hij na een tijdje weer ging optreden. Die interviewer zegt: Waarom ben je weer gaan optreden? Mike: Ik mis de fans heel erg.
    dus daarom <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    woow ik lul engels en nederlands door elkaar! 0.0 komt doordat ik zoveel engels schrijf de laatste tijd hiero! <!-- s:P -->:P<!-- s:P -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ach Eva, ik haal engels en nederlands ook vaak door elkaar. Doordat ik al maanden op engelse fora zit, denk ik bijna alleen nog maar in het engels... Soms heb ik zelfs moeite om het juiste woord in het nederlands te vinden <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Maar we zullen wel zien, of hij het bekend maakt....
    En ik ben ook heel erg benieuwd of die tribute in London nou doorgaat, en wanneer het is.
  • Hahaha al dit Nederlands doet bijna pijn aan mijn ogen nu ik al heel lang alleen maar in het Engels lees op internet. <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ja, daar word ik nu zwaar geirriteerd van, dat nog steeds niets bekend is over die tribute!!!!
  • me2me2 Posts: 107
    heb niet alles gelezen, maar heb wel een gevoel

    wat ik voel is hij leeft en komt terug, denk aan zijn kinderen.
    de enige reden dat ie niet terug zou komen is dat hij niet leeft en daar geloof ik niet in.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Eerst geloofde ik niet in een terugkeer, maar na een interessant stukje wat Souza heeft geplaatst ben ik van gedachten veranderd.

    Trouwens, de illuminatie theorie waar nu zoveel over gespeculeerd wordt... Als dat waar zou zijn, dan zou hij NOOIT bekend maken dat hij nog leeft.
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Welk stukje bedoel je MJJ1982 ? Het topic waar TIAI naar verwijst?
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Edit: Sorry ben een beetje verstrooid, ik zou even moeten opzoeken welk stukje ik bedoel.
    Maar het ging erom dat wanneer Michael echt DOOD wilde blijven voor de wereld, dat hij wel een foto of iets van zijn lichaam naar buiten had gebracht.
  • Eva REva R Posts: 1,217
    over die tribute in 2010 die nu gestopt is. SBS6 zendt toch mijn naam is michael ofzo uit?? en je kan winnen dat je mee danst bij de tribute in 2010 in London.. NIET MEER!! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> LOL
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Tja... Ik zei al in het andere topic dat ze dat hele programma mogen cancellen wat mij betreft... Heb er sowieso geen behoefte aan hahaha!
  • Eva REva R Posts: 1,217
    nee idd! bah!
    Alleen gaat nu iedereen naar rtl 4 naar kwalbert's programma <!-- s:x -->:x<!-- s:x -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Heeft Kwalbert iets over de brieven gezegd trouwens?
  • LoesLoes Posts: 612
    Zou het eigenlijk wel waar zijn dat die tribute in Londen niet doorgaat?
    Ik zie er nog niets over op de grotere nieuwssites.

    SBS zal vast wel doorgaan met die show hoor, brengt veel te veel geld op.
    Ze bedenken dan gewoon een andere prijs lijkt me ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Wat is die Jermaine toch blij hè dat hij zo in de spotlights staat, bah wat een golddigger!!!

    Ik heb net even die video gezien in het topic over die tribute die niet doorgaat (waarschijnlijk). Nou lekkere vent die Jermaine, precies zoals ik hem al zag.

    2ebaamu.jpg
  • KukiKuki Posts: 346
    over die tribute in 2010 die nu gestopt is. SBS6 zendt toch mijn naam is michael ofzo uit?? en je kan winnen dat je mee danst bij de tribute in 2010 in London.. NIET MEER!! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> LOL

    Verrek je hebt gelijk! Had ik nog geeneens over nagedacht! Wat een bak! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
Sign In or Register to comment.