Hollands hoekje

2

Comments

  • DoDo Posts: 850
    Ik denk trouwens maar dat ik de titel van de thread even verander omdat het al lang niet meer over blonde dolly gaat...[/color]

    Whahahahahahahahaha!!!!
    edit: Och verhip, nu zie ik pas dat je de titel echt hebt aangepast. Leuke naam, ik pak er effe een wijntje bij!!!
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Ik denk trouwens maar dat ik de titel van de thread even verander omdat het al lang niet meer over blonde dolly gaat...[/color]

    Whahahahahahahahaha!!!!

    hahha jaa ik moest er ook om lachen..

    maar over de stem van de O2 gast.. ik moet zeggen dat ''Dave Dave's'' stem meer op die van Michael Jackson lijkt dan de stem van de O2 gast <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> . en haha wat is nou spannender.. Voor het eerst ''verschijnen'' na je dood? of een speech houden voor 50 mensen? (wathijalzijnhelelevengedaanmoesthebben)
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Ach ja, we moeten weer wat meer geduld hebben. We krijgen de box set nog, het album en daarna Murray op 4 januari. Ben bang dat we nog wel even zoet zijn. Niet dat het eindigt bij de bam (integendeel) maar daarna is er meer duidelijkheid voor iedereen en is er werk aan de winkel.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • DoDo Posts: 850
    Okee, heb nog een clipje gevonden van Michael met Brits accent, inderdaad bij die Bashir. 't Is maar kort maar ook daar klinkt z'n stem zo laag/anders, net als de O2-MJ:

    <!-- m -->http://www.youtube.com/watch?v=YMBTVN-tJUI<!-- m -->

    [youtube:3tqbmxtf]
  • DoDo Posts: 850
    Ach ja, we moeten weer wat meer geduld hebben. We krijgen de box set nog, het album en daarna Murray op 4 januari. Ben bang dat we nog wel even zoet zijn. Niet dat het eindigt bij de bam (integendeel) maar daarna is er meer duidelijkheid voor iedereen en is er werk aan de winkel.

    Houden jullie het allemaal nog een beetje vol, het kost toch wel een enorme hoeveelheid tijd?
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Ach ja, we moeten weer wat meer geduld hebben. We krijgen de box set nog, het album en daarna Murray op 4 januari. Ben bang dat we nog wel even zoet zijn. Niet dat het eindigt bij de bam (integendeel) maar daarna is er meer duidelijkheid voor iedereen en is er werk aan de winkel.

    Houden jullie het allemaal nog een beetje vol, het kost toch wel een enorme hoeveelheid tijd?

    Tuurlijk wel, en het is de gespendeerde tijd meer dan waard.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • DoDo Posts: 850
    Hoi Loes, alles goed?
  • LoesLoes Posts: 612
    Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
    Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

    Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

    Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

    Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
    Die zou toch deze zomer komen?

    2ebaamu.jpg

    Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

    Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

    Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

    Pff, deze thread is al wat ouder, maar ik kan niet geloven wat ik lees.
    "Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal."

    Hier zou ik zo graag een voorbeeld van willen zien, want ik kan me er echt niets bij voorstellen en daarom is dit gewoon niet leuk om te lezen.

    Eigenlijk zou ik dit gewoon moeten laten rusten, maar ik kan slecht tegen vals beschuldigd worden.
    Ik ben nooit gebanned (en wil dat ook niet worden) omdat ik daar nog nooit ook maar een aanleiding toe heb gegeven en tegen Mo en Souza heb ik ook nooit eerder mijn bekkie opengetrokken IMHO.

    2ebaamu.jpg
  • LoesLoes Posts: 612
    Hoi Loes, alles goed?

    Hoi Do, ja verder alles goed hoor hier ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Met jou ook?

    Ik lees meer dan ik post hier op het forum de laatste maanden.
    Gewoon ook een beetje tijdgebrek en ik heb ook nog andere interesses.

    2ebaamu.jpg
  • DoDo Posts: 850
    Hoi Loes,
    Ik heb ook niks gelezen, dus ik weet niet wat Souza bedoeld. Maar ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet ALLES lees want dan zit ik hier 24 uur per dag!!!!
    Fijn om weer wat 'Hollanders' te treffen hier en misschien moet je het effe met Souza uitpraten, want zo voelt het voor jou ook niet fijn (begrijp ik heel goed). We mogen allemaal onze mening hebben en naar mijn idee heb je niets verkeerds gezegd. We zijn hier allemaal voor hetzelfde doel en het zou jammer zijn als we door een onderlinge 'futiliteit' afhaken. Kom op Souza en Loes, effe bijleggen, geen ruzie hier!
    Welterusten en hopelijk tot snel!
    Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
    Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

    Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

    Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

    Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
    Die zou toch deze zomer komen?

    2ebaamu.jpg

    Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

    Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

    Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

    Pff, deze thread is al wat ouder, maar ik kan niet geloven wat ik lees.
    "Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal."

    Hier zou ik zo graag een voorbeeld van willen zien, want ik kan me er echt niets bij voorstellen en daarom is dit gewoon niet leuk om te lezen.

    Eigenlijk zou ik dit gewoon moeten laten rusten, maar ik kan slecht tegen vals beschuldigd worden.
    Ik ben nooit gebanned (en wil dat ook niet worden) omdat ik daar nog nooit ook maar een aanleiding toe heb gegeven en tegen Mo en Souza heb ik ook nooit eerder mijn bekkie opengetrokken IMHO.

    2ebaamu.jpg
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • LoesLoes Posts: 612
    Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.

    Je zult me dan wel met iemand anders verwarren.
    Ik kan simpelweg niet iets toegeven wat ik niet gedaan heb en als het wel zo was zou ik dat heus wel durven toegeven.

    Ga maar door mijn posts heen hoor, ze zijn nooit lang en ik ben niet bang je iets tegenkomt.

    Echt jammer dit.

    2ebaamu.jpg
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    hey maar wisten jullie dat michael jackson nog leeft?



    andere onderwerp? nee?

    ok! <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.

    Je zult me dan wel met iemand anders verwarren.
    Ik kan simpelweg niet iets toegeven wat ik niet gedaan heb en als het wel zo was zou ik dat heus wel durven toegeven.

    Ga maar door mijn posts heen hoor, ze zijn nooit lang en ik ben niet bang je iets tegenkomt.

    Echt jammer dit.

    2ebaamu.jpg

    Ik hoefde zover niet te zoeken, hij zat in mijn PM box. Kan hem je zo doorsturen.

    @frogh: nee, vertel!

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • LoesLoes Posts: 612
    Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd .... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Misschien kan dit dan de wereld uit.

    2ebaamu.jpg
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd .... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Misschien kan dit dan de wereld uit.

    2ebaamu.jpg

    Komt er gelijk aan.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
    Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

    Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

    Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

    Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
    Die zou toch deze zomer komen?

    2ebaamu.jpg

    Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

    Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

    Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

    <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Het zal allemaal wel.... Blijkt wel weer dat jullie zelfs buiten deze site om mensen natrekken, want deze dingen heb ik hier nooit gezegd. Beetje zielig hoor.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ah, ik zie al op welke post je doelt... Zo'n rare vraag is het anders niet hoor, maar dat terzijde..
  • DoDo Posts: 850
    Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd .... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Misschien kan dit dan de wereld uit.

    2ebaamu.jpg

    Komt er gelijk aan.

    Hopelijk is de lucht geklaard tussen jullie! Ik zou het jammer vinden om mijn 'medelanders' hier kwijt te raken!
    xxDo
  • DoDo Posts: 850
    Ah, ik zie al op welke post je doelt... Zo'n rare vraag is het anders niet hoor, maar dat terzijde..

    Heee MJJ1982, hopelijk lees ik je weer wat vaker op het forum. Zie mijn vorige post!
    Het is het allemaal niet waard om vervelend tegen elkaar te doen.
    Jullie zijn allemaal sterke persoonlijkheden (ook Souza en Mo ja!) en af en toe botst dat. Niks mis mee, maar niet in blijven hangen, zand erover!!
    xxx
  • chappiechappie Posts: 529
    Genoeg *Hollanders* hier op deze site.... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    En ik word regelmatig gebanned als ik mn bekkie open doe.
    Maar ik mag altijd terug komen..... <!-- s:twisted: -->:twisted:<!-- s:twisted: -->
    Helaas pindakaas!
    Zouden ze eigenlijk niet toe moeten staan want ik ben Michael kotsbeu!
    Maak em eigenhandig kapot als ie weer boven water komt!
    Allemaal een fijne dag verders..... <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->
    Chappie
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Ah, ik zie al op welke post je doelt... Zo'n rare vraag is het anders niet hoor, maar dat terzijde..


    Dat vind jij, ik heb daar een hele andere mening over en ik vind het een belachelijke constatering. Met Loes is de boel opgelost en ik begrijp niet waar jij je mee bemoeit ineens na 3 maanden.

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • LoesLoes Posts: 612
    Het is inderdaad naar tevredenheid opgelost tussen Souza en mij.

    Het lijkt me leuk om dit Hollandse hoekje wat vaker te bezoeken met iedereen hier die nog 100, 80, 50 of zelfs maar 10 procent gelooft in de HOAX.

    Fijn weekend iedereen.

    2ebaamu.jpg
  • chappiechappie Posts: 529
    Make love not war... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Chappie
  • DoDo Posts: 850
    Het is inderdaad naar tevredenheid opgelost tussen Souza en mij.

    Het lijkt me leuk om dit Hollandse hoekje wat vaker te bezoeken met iedereen hier die nog 100, 80, 50 of zelfs maar 10 procent gelooft in de HOAX.

    Fijn weekend iedereen.

    2ebaamu.jpg

    Top Loes en Souza!
    Prima idee om hier wat vaker te komen, ik ben van de partij!

    Chappie, zo is't maar net!
Sign In or Register to comment.