Hyves

13567

Comments

  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Wat een rel gisteravond op Hyves zeg. Echt belachelijk hoe die beheerders daarop reageren.. <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik heb het niet gelezen verder, vertel eens??!!
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Isa, ik heb het ook niet meegekregen. Wat is er allemaal gebeurd dan?
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Hello!

    Ehm nou het begon dus met dat Hoax topic van Oetoort, waar af en toe best fel op gereageerd werd. (Wat jullie waarschijnlijk zelf ook wel hebben gezien).
    En mensen zoals Caren die langskwamen om te zeggen dat ze er niet tegen konden dit soort topics, en dat het onzin was blabla. Nouja goed. Daarna heeft Oetoort een topic geopend + een mail gestuurd naar de beheerders met de vraag of ze e.v.t. kon helpen met het beheren van de Hyve. Omdat er totaal geen toezicht op is, en het er gewoon een zooitje is. (lees; alle onzinnige topics e.t.c.). Blijkbaar hebben de beheerders dat berichtje als aanvallend gezien, en alle topics verwijdert die Oetoort aan had gemaakt, waaronder dus dat prachtig Hoax topic <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> haha.
    Oetoort was echt super pissed omdat er meer dan 1000 berichten stonden, en ik citeer; 'er heel veel uren werk' in had gezeten. Daarna is Oetoort topics gaan openen richting de beheerders waar ze de boel best wel bij elkaar schold. En zei dat elke MJ fan zich hier af moest melden en dit toch niet normaal was, en dat het kutbeheerders waren. etc etc etc.. Nu is ze waarschijnlijk geblokkeerd want ze is én verdwenen, én de MJ Hyve die ze zelf aan had gemaakt (gisteren) is ook verdwenen...

    ZO, wat een verhaal. IK heb een beetje snel lopen typen dus ik hoop dat jullie het begrijpen! x

    EDIT; btw, Kuki wat een geweldig onderschrift heb je! haha
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Ik wil echt graag die meal list openen, maar het werkt gewoon niet. Super irritant, ben veelste nieuwsgierig <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Zo dat is niet niks, jammer dat ik dat gisteren niet meer heb meegemaakt <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    En ik begin het best vermoeiend te vinden op die hyve, ze hebben echt een plank voor hun hoofd. Maar ja als je dat zegt, heb je zelf een blok beton ervoor.. He Kuki <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik zal daar zo weer eens ff bijlezen. Ik weet nu al een reactie daarop eigenlijk,maar denk dat ie wat te ver gaat hahahaha

    ............i.p.v. een blok beton voor mijn hoofd, stel ik mij liever voor dat ik Michael voor mijn hoofd heb (lees:MZ) woehahahahaha
  • KukiKuki Posts: 346
    En dank je Isa,kan er zelf ook uren naar kijken en bij wegkwijlen hahahaha
  • Eva REva R Posts: 1,217
    sommige zijn zo irritant!
  • KukiKuki Posts: 346
    Dat kan je wel zeggen! Mijn hemel, ik word helemaa niet goed van haar hahahaha
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Dat kan je wel zeggen! Mijn hemel, ik word helemaa niet goed van dat ouwe wijf hahahaha


    oja, wie ben jij ook alweer op hyves?? <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> omg sorry hoor!! <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: -->
  • marizamariza Posts: 37
    ik wordt ook niet lekker van die guido en marjan ggr <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: --> <!-- s:twisted: -->:twisted:<!-- s:twisted: --> rr
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik heet gewoon Moniek op hyves.....
  • KukiKuki Posts: 346
    Hebben jullie het gezien? Het topic is weer verwijderd en volgens die ene komt dat door een opmerking van een believer.... Aangezien ik mijzelf continu believer noem daar, neem ik aan dat ze op mij doelt. Ben wel heel benieuwd welke opmerking van mij volgens haar daartoe geleid heeft! En dat heb ik haar dus ook gevraagd!
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Om me er weer even mee te bemoeien. Misschien weet je het al, maar dat ging niet om jou hoor! <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
    Vind het ook niet zo gek dat het topic weg is, er werd echt niet normaal gereageerd door een bepaalde persoon. Maargoed dat kan diegene zelf waarschijnlijk veel beter vertellen dan ik... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • marizamariza Posts: 37
    ja sorry dan zal t wel over mij gaan ,
    maar ik werd dus echt zo pisnijdig!!!!
    toen danny en ik een grapje maakte dat zij zei dat ze met mj tv ging
    kijken en ik zei dat kan niet want die ligt bij mij in bed ..
    nou dat vonden ze mensonterend! bla bla
    en wat als de jackson family er achter zou komen dat wij zulke praatjes hadden
    op een gegeven moment waren ze met 3 man tegen mij bezig en dan kan ik mezelf echt niet meer inhouden <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: --> en die marian is ook gewoon een kutwijf!
  • Heej Hyvesvrienden, <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Hier oetoort weer <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> er ging was mis met de accountactivatiel, vandaar dat ik nu pas reageer.
    Ik heb mezelf van de MJ Hyves verwijderd en ook de andere maar verwijderd, want ik was zo over de kook. <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->

    Ik ging inderdaad nogal tekeer, dit heb ik allemaal zelf verwijderd hoor.... ik dacht...ik kan beter naar een groter forum gaan hierover.. deze dus

    En elke dag komen er weer nieuwe eigenaardigheden bij en feiten (maar ook vraagtekens)..

    Hadden jullie al gelezen van die goochelaar? Echt HEEL eigenaardig.
    <!-- m -->http://mjfd.webs.com/apps/blog/show/221 ... -in-magic-<!-- m -->
  • En Dit? <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: -->
    <!-- l -->viewtopic.php?f=17&t=234<!-- l -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    hmm.. interesting <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

    Oetoort, ja zeg,
    Iedereen denkt dat je gebanned ben ofzo <!-- s:P -->:P<!-- s:P -->
    moet ik vertellen dat je gwoon weg bent gegaan omdat je er geen zin meer in had zegmaar? <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Moniek!! oojaa sorry hun! <3 ja zeg! Die oma gaat ff lulle van ja het was een believer. Dat hoef je er echt niet bij te zetten hoor ouwe!
  • Heej Eva,

    Ja hoor je mag gerust zeggen dat ik liever serieus discussieer met mensen die zelf ook serieus onderzoeken niet niet zomaar wat roepen zonder zelf dingen na te gaan e.d.
    Verwijs ze maar naar dit forum, ik zit niet alleen in het nederlandse forum maar ook in de andere.

    En dat de beheerders van Hyves al het werk (het hele topic) had verwijderd, maakte me echt zo woest. Al dat werk, al die uren tijd dat je er mee bezig bent om te verzamelen....nee dat ging er niet in. Dus ik dacht: weg daar..... ga maar lekker zelfverzonnen verhaaltjes lezen en posten...das zinvol <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> pffff wie is er dan zielig.
    Ik voelde me erg genaaid omdat de dingen die ik gevonden had wilde delen en dat alles vervolgens klik weg was gehaald. het was notabene het meest actieve topic.

    Nee hoor ik blijf op dit topic veel meer "bij". Die Hyves is niet serieus. Weg ermee dus. Zonde van de tijd.
  • Eva REva R Posts: 1,217
    groot gelijk heb je!
  • marizamariza Posts: 37
    Ik zit de nieuwe topic op hyves al zo, n beetje heel de dag mee te lezen (we houden allemaal van MJ)
    t komt er dus een beetje op neer DAT ik nou de schuldige was gisteren
    nou ik weet niet of jullie dus gelezen hebben wat hun allemaal schreven maar dat was gewoon om te janken stelletje zielige lui daar zeg en 3 in het bijzonder!
    ze zouden eerst eens wat info moeten verzamelen voordat ze d,r mond open trekken!
    en vooral toen die guido met z,n overlijdingsakte aan kwam en ik zei dat t nep was omdat er michael joseph jackson stond
    nou ik had t woord nep niet mogen zeggen want ik moest naar de kleuterschool bla bla
    <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Ik zit de nieuwe topic op hyves al zo, n beetje heel de dag mee te lezen (we houden allemaal van MJ)
    t komt er dus een beetje op neer DAT ik nou de schuldige was gisteren
    nou ik weet niet of jullie dus gelezen hebben wat hun allemaal schreven maar dat was gewoon om te janken stelletje zielige lui daar zeg en 3 in het bijzonder!
    ze zouden eerst eens wat info moeten verzamelen voordat ze d,r mond open trekken!
    en vooral toen die guido met z,n overlijdingsakte aan kwam en ik zei dat t nep was omdat er michael joseph jackson stond
    nou ik had t woord nep niet mogen zeggen want ik moest naar de kleuterschool bla bla
    <!-- s:evil: -->:evil:<!-- s:evil: -->

    wtf! ik had het niet gelezen. Maar wie ben jij op hyves? sorry <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> iedereen heeft hiero een andere naam <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> Ik ga denk ik een nieuwe topic maken wat gwoon hoax heet want niemand komt nu daaro..
  • Die Guido weet niets, onderzoekt niet...het eerste wat hij leest post hij...verder weet hij de achtergronden niet....
    Pfff kost je energie joh....niet lezen die onzin !!!
  • isaMJisaMJ Posts: 23
    Het ging gister gewoon een beetje ver op Hyves, hard tegen hard.
    Hé Oetoort jij ook hier?! <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Trouwens, waar ik mee blijf zitten. Wanneer komt ie terug? (als hij dat kán en anders van plan zou zijn)
Sign In or Register to comment.