de nieuwe uri geller op sbs6

13»

Comments

  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Wie is deze PG eigenlijk... Waar komt hij vandaan? hoe komt kan hij Uri kennen? ik ken hem niet zo goed... jullie wel?
  • LoesLoes Posts: 612
    Wie is deze PG eigenlijk... Waar komt hij vandaan? hoe komt kan hij Uri kennen? ik ken hem niet zo goed... jullie wel?

    PG = Pianogames (die jongen die al die hoax-video's heeft gemaakt) ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
    Hij heeft zelf contact met Uri gezocht en is daar toen uitgenodigd in Engeland en heeft een dag met Uri doorgebracht.

    2ebaamu.jpg
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Dus dit betekent dat als ik ook ff contact maak met Uri.. dat ik dan ook uitgenodigd kan worden daaro?
  • LoesLoes Posts: 612
    Dus dit betekent dat als ik ook ff contact maak met Uri.. dat ik dan ook uitgenodigd kan worden daaro?

    Ja raar hè, maar hij heeft het echt voor elkaar gekregen. In een van zijn video's zie je hem ook samen met Uri.
    Zeker een erg goede babbel voor zo'n jonge knul ... <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Dus dit betekent dat als ik ook ff contact maak met Uri.. dat ik dan ook uitgenodigd kan worden daaro?

    Aangezien Uri wel te porren is voor 'onverklaarbare' dingen en voor geld en kijkcijfers heeft hij natuurlijk toegehapt toen PG contact zocht <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Geen idee of zijn twijfels echt serieus zijn, of dat hij alleen maar zegt om dalijk, ALS blijkt dat Michael nog leeft, hij kan zeggen: Zie je, ik wist dmv mijn mentale krachten dat hij nog leefde.
  • KukiKuki Posts: 346
    Dus dit betekent dat als ik ook ff contact maak met Uri.. dat ik dan ook uitgenodigd kan worden daaro?

    Aangezien Uri wel te porren is voor 'onverklaarbare' dingen en voor geld en kijkcijfers heeft hij natuurlijk toegehapt toen PG contact zocht <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Geen idee of zijn twijfels echt serieus zijn, of dat hij alleen maar zegt om dalijk, ALS blijkt dat Michael nog leeft, hij kan zeggen: Zie je, ik wist dmv mijn mentale krachten dat hij nog leefde.

    Ja, dat zou wel iets voor hem zijn....pffffffff <!-- s:x -->:x<!-- s:x -->
  • LoesLoes Posts: 612
    In de show van vanavond had hij aan het einde ineens een wit mondkapje voor.
    Hij zei erover dat hij last had van ronddwarrelende pluisjes en daar allergisch voor was
    (die waren in een act kort daarvoor gebruikt).
    5 Minuten later zag ik nog een shot van hem en zonder dat mondkapje.

    Ik denk dat hij dus weer een verwijzing naar Michael heeft gegeven.

    Weet hij nu iets of denkt hij lollig te zijn? <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: -->

    2ebaamu.jpg
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    In de show van vanavond had hij aan het einde ineens een wit mondkapje voor.
    Hij zei erover dat hij last had van ronddwarrelende pluisjes en daar allergisch voor was
    (die waren in een act kort daarvoor gebruikt).
    5 Minuten later zag ik nog een shot van hem en zonder dat mondkapje.

    Ik denk dat hij dus weer een verwijzing naar Michael heeft gegeven.

    Weet hij nu iets of denkt hij lollig te zijn? <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: -->

    2ebaamu.jpg


    uhm hij probeert kijkers te trekken??
  • Uri Geller is meer en meer met ons hoofd aan het spelen sinds dat hij dit weet allemaal. Ik ben hier niet zo blij mee om eerlijk te zijn het maakt me best kwaad. Maarja, hij heeft niet de beste intenties met ons voor en ik wou is dat sommige dat door hadden.
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik geloof niet dat hij iets weet, maar alles doet voor de kijkcijfers en om zichzelf in de spotlights te plaatsen.
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik weet het niet hoor, ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.
    Misschien weet hij toch meer ... <!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: -->
    Het is toch geen kleuter die man dat hij zo lullig zou doen!

    2ebaamu.jpg
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    hoi , ik vind ook de joker zo vreemd ,omdat die kleine jokertjes met superwatersookers rondrennen en gisteren die kermisattractie ,is ook iets waar michael dol op is ....ik heb ook nog steeds gemengde gevoelens over dit alles <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik weet het niet hoor, ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.
    Misschien weet hij toch meer ... <!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: -->
    Het is toch geen kleuter die man dat hij zo lullig zou doen!

    2ebaamu.jpg

    Anything, anything... Anything for money
    Dus ook lullig doen <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Hoewel ik het Joker-geval ook wel vreemd vind, geef ik hem niet het voordeel van de twijfel.
  • little Bearlittle Bear Posts: 10
    uri zei vorige keer toch dat hij allergisch voor veren was?? The joker gebruikte dit keer toch ook veren? en Uri had nu niet zo'n masker op...
    (of heb ik dat gemist?)
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    hoi, grappig gisteren was vooral toen rinke uri als de persoon aanwees die bezeten was van de duivel <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> ik moest zo lachen en dacht meteen yes right <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> uri zelf kon er ook om lachen toen hij te pakken genomen werd <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    hoi, grappig gisteren was vooral toen rinke uri als de persoon aanwees die bezeten was van de duivel <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: --> ik moest zo lachen en dacht meteen yes right <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> uri zelf kon er ook om lachen toen hij te pakken genomen werd <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->
    hahahahahaha.. bezeten door de duivel... hbahaha,, hoe ironish is dat nou!!?
  • LoesLoes Posts: 612
    uri zei vorige keer toch dat hij allergisch voor veren was?? The joker gebruikte dit keer toch ook veren? en Uri had nu niet zo'n masker op...
    (of heb ik dat gemist?)

    Ja daar zat ik ook op te wachten, maar geen masker dit keer.
    Hij heeft door de uitzendingen heen veel verwijzingen naar Michael gegeven, maar meer ook niet.
    Ben wel blij dat het afgelopen is, want ik vond het een matig seizoen.
    De Joker was wel leuk entertainment.

    2ebaamu.jpg
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    Ik heb dus niets gemist zo te zien <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • ni-co-leni-co-le Posts: 535
    je wilt vast wel zien hoe uri door elkaar gerammeld werd door victor brand( alias duiveluitdrijver) <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> dat was best grappig <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->
  • MJJ1982MJJ1982 Posts: 1,282
    je wilt vast wel zien hoe uri door elkaar gerammeld werd door victor brand( alias duiveluitdrijver) <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: --> dat was best grappig <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Ja dat denk ik <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> Ik had het zelf ook wel willen doen <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
Sign In or Register to comment.