SBS6 Reportage (MJ)

frogh777frogh777 Posts: 711
edited February 2010 in Different Languages
Ben nog aan het kijken, maar het is echt bizar wat ze zeggen. Het is bijna geloofwaardig. eentje zegt dat hij zijn DOOD zelf gepland heeft. en dat hij wist dat ze hem komen halen. een man zei dat AEG geen fuck om hem geeft. dood is hij meer waard dan levend. Michael jacksons muziek rechten zijn MILJARDEN waard... damn... vind je het gek dat die GOLDDIGGERS hem dood wouden en al die rechten in eigen handen willen.. Maar Michael kennende, denk ik dat hij de gene is die met hun spelletje speelt.

dan zei iemand anders dat hij helemaal niet fit was. Terwijl Timor zegt dat hij wel fit was. De ander zegt hij heeft zelfmoord gepleegd, maar toch weer niet, want zijn kinderen waren alles voor ze.

en dat hij nog nooit een asperintje heeft genomen, maar dat hij dan om medicijnen vroeg (stiekem).. well, miscchien dat hij om de illusie te trekken rond om zich. dat de anderen zullen denken dat zijn doos zo verklarend is. dat hij gewoon verslavend is. misschien heeft hij wel medicijnen in zijn kamer gehad, maar dat was gewoon part of the act! een ding is zeker,, wij zijn niet de enigen die zijn dood RAAR vinden.

zelf denk ik , als je hoort hoe AEG achter hem aanzat, dat dit gewoon was om weg te rennen. Je dood te faken en gewoon weg te rennen en je leven te redden! achteraf is hij wel een GENIE!!!! hem kon je niet pakken,, ten minste, ik hoop van niet!

ook hadden ze over MJ en doubles,, EEN man zei ''WHY THE HELL SHOULD U FILM A REHEARSAL''
en Navi heeft belangrijke rol gehad!! hij sprak zelf michaels moeder!!!!
«1

Comments

  • mattiemattie Posts: 296
    Ik had hem al gezien!
    Was te koop bij Bart Smit voor € 4..Heb hem gekocht!
    Mattie
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik van bewust wordt dat hij een illusie om zich heen probeerde te trekken,,, dat hij een drugsverslaafde was! en sommige mensen in deze reportage wete dat ook
  • Hoi hoi!

    ik heb ook net gekeken, wat me opviel .. (was dat Navi die daar zat?) iig, hij melde nog effe tussen neus en lippen door "Some say he faked his death now why would he do that" en dat klonk nogal sarcastisch eerlijk gezegd van hem uit, en aan het eind die man maakte ook een opmerking (die ook zei dat michael zijn dood had gepland de *piep*erd <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> ) ik ben effe vergeten welke opmerking, maar ik weet wel dat ik dr om moest lachen van.. ja indd vriend!


    Dr was ook eentje die vriendin van hem? die zei iets " Michael is.. uh.. was" maar dat kan ook zijn omdat deze Reportage al gemaakt is binnen een week na zijn dood of niet? In ieder geval ik ga volgende week ook nog eventjes kijken, eerst zappen ik vind die "Mostly true stories" maar een beetje eng <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: -->
  • SouzaSouza Posts: 9,400
    Donderdag kwart over 11 weer 1 <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

  • DoDo Posts: 850
    Wat mij opviel was een opmerking, bijna op het einde van de documentaire (ik heb het begin van de docu niet gezien dus ik weet niet wie de man was die dit zei)
    Ik denk niet dat de familie (Jackson) de dokter (CM) kan aanklagen. Dat zou wel interessant zijn. Helaas werkte hij (CM) voor Michael met een Texaanse vergunning. HET LIJKT WEL EEN FILM HÈ!

    En Navi zei op het laatst dat hij niks snapte van het Amerikaanse rechtssysteem en dat iedereen, van dokter, promoter tot platenlabel, terecht zou moeten kunnen staan. Maar, in de wereld van Michael Jackson is alles mogelijk!!

    Dus, wie weet wat er nog gaat volgen!
  • Missyb007Missyb007 Posts: 727
    Wat mij opviel was een opmerking, bijna op het einde van de documentaire (ik heb het begin van de docu niet gezien dus ik weet niet wie de man was die dit zei)
    Ik denk niet dat de familie (Jackson) de dokter (CM) kan aanklagen. Dat zou wel interessant zijn. Helaas werkte hij (CM) voor Michael met een Texaanse vergunning. HET LIJKT WEL EEN FILM HÈ!

    En Navi zei op het laatst dat hij niks snapte van het Amerikaanse rechtssysteem en dat iedereen, van dokter, promoter tot platenlabel, terecht zou moeten kunnen staan. Maar, in de wereld van Michael Jackson is alles mogelijk!!

    Dus, wie weet wat er nog gaat volgen!

    Inderdaad! die opmerking bedoelde ik! dat werd toch gezegd door die man met die lange grijze baard? "Het lijkt wel een film he" toen schoot ik in de lach en dacht ik "Uh huh wat jij zegt vriend" lol en dat van Navi was ook boeiend dat hij tussen neus en lippendoor nog even zei "Some say he faked his death....now why would he do that?" dat was geloof ik vlak nadat er gezegd werd dat michael altijd in een negatief daglicht werd gezet door de media!

    Voor degenen die het gemist hebben:http://www.sbs6.nl/web/show/id=389059/langid=43
  • ChamoneChamone Posts: 272
    Hmm. Ik ga toch maar even kijken. Ik heb expres niet gekeken, ik kan me niet voorstellen dat SBS6 met een echt goed steekhoudend programma over MJ komt.
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik vond het wel een aardige docu, maar moet hem nog maar eens gaan bekijken, want wat zijn we er wijzer van geworden???

    2ebaamu.jpg

    Zou die docu donderdag a.s. echt over de hoax gaan? ... <!-- s:o -->:o<!-- s:o -->
  • Missyb007Missyb007 Posts: 727
    deleted
  • ChamoneChamone Posts: 272
    Ik vond het wel een aardige docu, maar moet hem nog maar eens gaan bekijken, want wat zijn we er wijzer van geworden???

    2ebaamu.jpg

    Zou die docu donderdag a.s. echt over de hoax gaan? ... <!-- s:o -->:o<!-- s:o -->
    Zo te lezen zijn we niets wijzer geworden, ook omdat het uitgangspunt de 'dood' van MJ is.

    Ik ben donderdagavond niet thuis, dus zal ook die docu later terug moeten kijken.
  • Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
    het grappige was, Dat MJ die illusie om zich heen probeerde te trekken, dat hij zwaar verslaafd is aan drugs! en het is echt dubbelop. eentje zegt was fit en andere zegt hij was niet fit!

    Een ding weet ik nu zeker. MJ was zeker van bewust dat die AEG achter hem aanzat. en dat hij dood voor hun nog waarder is dan levend. dus hij wist dat ze hem dood wouden. Hij plande zijn dood goed. Hij gaf aan dat hij drugsverslaafend was. hij wou dat voor mensen dat op zou vallen. want als hij eenmaal dood zou gaan, door die drugs, zou niemand dan ook verbaasd zijn!
  • Ze wouden hem zeker weten dood hebben, of het nou AEG was of de Illuminati. Misschien hoort AEG wel bij de Illuminati en moesten ze hem doden in opdracht van? Je weet maar nooit maar dit allemaal zit er wel achter. Er was zeker een samenzwering om hem te doden. Michael is gelukkig hun wel te slim af geweest!
  • LoesLoes Posts: 612
    die docu over de hoax gaan? neej toch? misschien wel interessante dingetjes die gezegd worden wat wij kunnen linken aan de hoax..

    Ik zou toch zweren dat of Mo of Souza daar een hint over gaven in een van hun berichten. Kan het helaas niet meer terugvinden. Sorry Mo/Souza als ik fout zit ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
    het grappige was, Dat MJ die illusie om zich heen probeerde te trekken, dat hij zwaar verslaafd is aan drugs! en het is echt dubbelop. eentje zegt was fit en andere zegt hij was niet fit!

    Een ding weet ik nu zeker. MJ was zeker van bewust dat die AEG achter hem aanzat. en dat hij dood voor hun nog waarder is dan levend. dus hij wist dat ze hem dood wouden. Hij plande zijn dood goed. Hij gaf aan dat hij drugsverslaafend was. hij wou dat voor mensen dat op zou vallen. want als hij eenmaal dood zou gaan, door die drugs, zou niemand dan ook verbaasd zijn!
    ja dat denk ik ook <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> ik zei dat op MJ hyve van ik geloof er geen drol van dat Michael zo verslaafd is. Mijn moeder gebruikt ook gwoon slaap pillen en is ook geen verslaafde zombie. Dus ik vertelde dat ik geloof dat Michael helemaal niet verslaafd is enzo maar dan krijg ik naar mn hoofd geslingerd van echt wel. hij heeft eerder dingen getekend in 2006 ofzo wat hij niet eens meer kon herinneren door de drugs. Nouja, ik weet onderhand dat je niet veel dingen kan zeggen op die hyves want ze hebben allemaal wel een 'goede' verklaring erop.
  • LoesLoes Posts: 612
    Ik denk ook dat Michael er alles aan deed om de illusie te wekken dat hij zwaar verslaafd was, maar dat het niet zo ernstig was als het leek. Hij zal vast wel het een en ander hebben geslikt, maar narcosemiddel iedere nacht????
    Zelfde met die foto in die rolstoel begin 2009. Het leek alsof hij een wrak was, maar dat was gespeeld denk ik. Ook is er een foto waarop hij het ziekenhuis verlaat met een tasje waarop "skincancer" staat. Het gerucht ging dat hij huidkanker had, maar ook hier denk ik dat hij dat gerucht de wereld in heeft geslingerd en het versterkte met die foto.
    Illusies dus .. <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg
  • frogh777frogh777 Posts: 711
    die man is slim. Hij is een genie. hij heeft over dit allemaal heel goed nagedacht.... hoe kan ik me leven redden? en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn kinderen niet de rest van hun leven zonder ouders zullen leven? hij heeft als eerst de DOODSOORZAAK bedacht. namelijk DRUGS. hoe kan je dat geloofwaardig overkomen! nou?,,, om te doen alsof je ''drugsverslaafde bent''. Een persoon zei dat hij nog nooit een asperintje heeft geslikt. en hij zijn kinderen alleen kinder films laat zien, en dat hij sterk tegen drugsgebruik is.

    Hij probeerde gewoon de wereld de idee te geven dat hij ziek was... Want een gezond man sterft niet zomaar op 50 jarige leeftijd.
    geloof mij, als MJ toch gezond was, en dat hij ook echt toegaf dat hij nooit wat slikte, en dan overleed, had ik het meer geloofd dat hij dan ook echt dood is!
  • LoesLoes Posts: 612
    Ja, het leek er nu zo dik bovenop te liggen dat het minder geloofwaardig is.

    Toch slaat bij mij nog geregeld de twijfel weer toe, zeker als je weer zo'n docu ziet. Jermaine natuurlijk weer janken ... <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->

    2ebaamu.jpg
  • Eva REva R Posts: 1,217
    Ja, het leek er nu zo dik bovenop te liggen dat het minder geloofwaardig is.

    Toch slaat bij mij nog geregeld de twijfel weer toe, zeker als je weer zo'n docu ziet. Jermaine natuurlijk weer janken ... <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->

    2ebaamu.jpg
    ja ik zag het... zonder tranen <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
  • LoesLoes Posts: 612
    Geen echte tranen? <!-- s:shock: -->:shock:<!-- s:shock: --> Pffff, valt weer mee dan ... <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->

    2ebaamu.jpg
  • Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
    het grappige was, Dat MJ die illusie om zich heen probeerde te trekken, dat hij zwaar verslaafd is aan drugs! en het is echt dubbelop. eentje zegt was fit en andere zegt hij was niet fit!

    Een ding weet ik nu zeker. MJ was zeker van bewust dat die AEG achter hem aanzat. en dat hij dood voor hun nog waarder is dan levend. dus hij wist dat ze hem dood wouden. Hij plande zijn dood goed. Hij gaf aan dat hij drugsverslaafend was. hij wou dat voor mensen dat op zou vallen. want als hij eenmaal dood zou gaan, door die drugs, zou niemand dan ook verbaasd zijn!
    ja dat denk ik ook <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> ik zei dat op MJ hyve van ik geloof er geen drol van dat Michael zo verslaafd is. Mijn moeder gebruikt ook gwoon slaap pillen en is ook geen verslaafde zombie. Dus ik vertelde dat ik geloof dat Michael helemaal niet verslaafd is enzo maar dan krijg ik naar mn hoofd geslingerd van echt wel. hij heeft eerder dingen getekend in 2006 ofzo wat hij niet eens meer kon herinneren door de drugs. Nouja, ik weet onderhand dat je niet veel dingen kan zeggen op die hyves want ze hebben allemaal wel een 'goede' verklaring erop.

    Daarom kan je het beter ook maar hier erover hebben, we snappen het wel. <!-- s;) -->;)<!-- s;) --> Michael was ook niet verslaafd maar dat is wat mensen denken nu over hem of dat is die illusie die hij heeft willen laten blijken aan mensen.
  • die docu over de hoax gaan? neej toch? misschien wel interessante dingetjes die gezegd worden wat wij kunnen linken aan de hoax..

    Ik zou toch zweren dat of Mo of Souza daar een hint over gaven in een van hun berichten. Kan het helaas niet meer terugvinden. Sorry Mo/Souza als ik fout zit ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    2ebaamu.jpg

    Souza en ik hebben op 27 februari een link naar de trailer over deze documantaire getweet. Daarin spraken zowel Susan Etok als Navi over een hoax, zij het dat zij het ten sterkste in twijfel trekken dat Mike z'n dood gehoaxed heeft. Deze trailer is niet meer terug te vinden op de site van SBS6...
  • LoesLoes Posts: 612
    Dan had ik toch zoiets begrepen dus ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Nou hopelijk gaat het wel over de hoax. In Frankrijk is er ook aandacht aan besteed, dus misschien durft SBS het ook wel aan.

    2ebaamu.jpg
  • Dan had ik toch zoiets begrepen dus ... <!-- s;) -->;)<!-- s;) -->

    Nou hopelijk gaat het wel over de hoax. In Frankrijk is er ook aandacht aan besteed, dus misschien durft SBS het ook wel aan.

    2ebaamu.jpg

    Ik hoop het. Hoe meer mensen er bewust van worden hoe beter.
  • KukiKuki Posts: 346
    Ik heb gisteren de docu gezien via uitzending gemist. Ik heb me kapot zitten ergeren aan die Susan, als ze zo'n goede vriend was, waarom heb ik haar dan de afgelopen 11 jaar gemist?

    Sja, ben ik veel wijzer geworden van de docu? Nee, niet echt. Ik denk idd dat Michael voor AEG dood meer waard zou zijn dan levend. Was hij medicijnverslaafd? Pffffffff vind ik een hele moeilijke. Hij is het eerder geweest, dus het zou maar zo kunnen. Ik weet het echt niet....

    EN die tegenstrijdigheden ja, hij was wel gezond/hij was niet gezond. Make up your mind!
Sign In or Register to comment.